Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
9.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η “σοκολάτα που αδυνατίζει”… δεν αδυνατίζει – Καταγγελία για παραπλανητική διαφήμιση

ΑρχικήΝέαΗ "σοκολάτα που αδυνατίζει"... δεν αδυνατίζει - Καταγγελία για παραπλανητική διαφήμιση
spot_img

Η foodwatch προειδοποίησε το εμπορικό σήμα “Offset Nutrition” για παραπλανητική διαφήμιση για την υγεία.

Η foodwatch, μια ευρωπαϊκή ομάδα που επικεντρώνεται στην προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, βάζει αυτη τη φορά στο “στόχαστρο” της την Offset Nutrition λόγω παραπλανητικής διαφήμισης για την υγεία.

Η μπάρα “Pretty Little Meal” της Offset είναι επίσης υποψήφια για το βραβείο “Golden Windbeutel” (είδος γλυκού με γέμιση σαντιγί).

Η εταιρεία που παράγει τα προϊόντα της Offset Nutrition, Famous Brands, διαφημίζει στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης τα ροφήματα και ακόμη και τις σοκολάτες ως διαιτητικά και χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Σε μια ανάρτηση στο Instagram που προωθεί ένα “κουτί μπάρας”, για παράδειγμα, αναφέρει: «Σοκολάτα που σας κάνει να αδυνατίζετε; 12 x YASSS! Εξοικονομήστε 5000 θερμίδες με το κουτί των 12 μπαρών: Χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, χαμηλές θερμίδες, ΠΟΛΛΕΣ Νόστιμες γεύσεις!”».

Τέτοιες δηλώσεις παραβιάζουν τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τους ισχυρισμούς υγείας, ο οποίος αποσκοπεί στην προστασία των καταναλωτών από τους ψευδείς ισχυρισμούς υγείας.

Η foodwatch εξέδωσε ως εκ τούτου προειδοποίηση προς την Famous Brands. Η εταιρεία οφείλει να αφαιρέσει τις σχετικές αναρτήσεις και να αποτρέψει την παραπλανητική διαφήμιση στο μέλλον.

Ακατάλληλο για την απώλεια βάρους

Οι ειδικοί σε θέματα διατροφής θεωρούν επίσης αμφισβητήσιμες τις υποσχέσεις της Offset Nutrition.

Η καθηγήτρια Diana Rubin, επικεφαλής του Κέντρου Διατροφικής Ιατρικής και Διαβητολογίας της Vivantes Humboldt Clinic στο Βερολίνο, αναφέρει: «Η μπάρα δεν είναι σίγουρα ένας νέος τύπος ισορροπημένης διατροφής, αλλά μάλλον ένα εξαιρετικά επεξεργασμένο τρόφιμο με ακατάλληλα συστατικά και την προσθήκη τεχνητών βιταμινών και μετάλλων, προκειμένου να μπορέσει να προωθηθεί, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, διαφημιστικά».

Η μπάρα προωθεί ανθυγιεινές δίαιτες λόγω της ζάχαρης, των λιπαρών, των τεχνητών αρωμάτων και της υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δεν είναι κατάλληλη για την απώλεια βάρους. Ειδικά όταν καταναλώνονται προϊόντα που μοιάζουν περισσότερο με γλυκά, δεν μπορεί να αναμένεται καμία θεμελιώδης αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες προς μια ισορροπημένη διατροφή», προσθέτει η καθηγήτρια Rubin.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο