Παγκόσμια έρευνα αποκάλυψε αλλαγές στη συμπεριφορά των διαδικτυακών αγοραστών.
Παγκόσμια έρευνα της SymphonyAI Retail CPG, έδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές δεν αγοράζουν πλέον προϊόντα από σουπερμάρκετ, μέσω διαδικτύου.
Η ανάλυση περισσότερων από 58 εκατομμυρίων καλαθιών αγοραστών με δεδομένα αγορών στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το 52% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου ηλεκτρονικού εμπορίου εγκατέλειψαν το διαδικτυακό κανάλι τον περασμένο χρόνο. Περαιτέρω ανάλυση αυτών των πελατών αποκαλύπτει ότι ενώ το 60 τοις εκατό επιστρέφει στην τοποθεσία του λιανοπωλητή, το 40 τοις εκατό το έχει εγκαταλείψει εντελώς.
Η απώλεια διαδικτυακών πελατών έχει επηρεάσει την αύξηση των εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ενώ η συνολική αύξηση των διαδικτυακών εσόδων μειώθηκε κατά 1% εκατό το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, εν μέρει από τον πληθωρισμό, η μελέτη έδειξε καθαρή μείωση 14% στον αριθμό των online αγοραστών (οι πελάτες που αποχωρούν αντισταθμίζονται από νέους).
«Σε αντίθεση με τις προσδοκίες, οι απώλειες δεν προέρχονται από τους αγοραστές που στράφηκαν στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, αλλά μάλλον από εκείνους τους αγοραστές που είχαν μετακομίσει στο διαδίκτυο μετά την πανδημία. Είναι σημαντικό για τους λιανοπωλητές να κατανοήσουν τη δυναμική των πελατών και τις ταχέως μεταβαλλόμενες ανάγκες τους για να πετύχουν στο κρίσιμο διαδικτυακό κανάλι» δήλωσε η Laetitia Berthier, επικεφαλής του τμήματος αφοσίωσης πελατών.