Τα Starbucks της Ρωσίας αλλάζουν εντελώς διοίκηση και λειτουργούν κάτω από νέο όνομα, αλλά με πολλές ομοιότητες με την πολυεθνική αλυσίδα καφέ.
Με τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, πολλές ξένες εταιρείες αποσύρθηκαν από τη Ρωσία ως μέρος των κυρώσεων σε βάρος της για τον πόλεμο, όπως για παράδειγμα τα McDonald’s ή η Coca – Cola. Μια από αυτές ήταν και τα Starbucks, το κλείσιμο των οποίων άφησε πολλούς κατοίκους της Μόσχας απογοητευμένους χωρίς τον αγαπημένο τους καφέ.
Ωστόσο, η απόσυρση όλων αυτών των μεγάλων εταιρειών παρουσιάστηκε ως ευκαιρία για πολλούς Ρώσους επιχειρηματίες για επενδύσεις, με μια ευρύτερη λογική πως η Ρωσία θα αντεπεξέλθει από τις κυρώσεις στεκόμενη στα δικά της πόδια. Δύο από αυτούς ήταν ο Yunus Yusupov, ένας δημοφιλής καλλιτέχνης ραπ που χρησιμοποιεί το καλλιτεχνικό όνομα Timati και ο εστιάτορας Anton Pinsky. Αυτοί συνεταιρίστηκαν για να αγοράσουν τα περιουσιακά στοιχεία των Starbucks.
Μια εξίσου συνηθισμένη τακτική των Ρώσων επιχειρηματιών που αγοράζουν αυτές τις επιχειρήσεις είναι να μιμούνται κάπως το στήσιμο της επιχείρησης, για να γεμίσουν το καταναλωτικό κενό. Έτσι και στην περίπτωση των Starbucks, έδωσαν στην επιχείρηση ένα παρόμοιο, αγγλόφωνο όνομα: Stars Coffee. Εξίσου παρόμοιο είναι και το λογότυπο, δηλαδή μια αναδυόμενη από τη θάλασσα γοργόνα, μόνο που αντί για στέμμα Starbucks φοράει ένα Ρωσικό καπέλο που ονομάζεται kokoshnik.
Σε συνέντευξη Τύπου, οι επιχειρηματίες δήλωσαν πως σκόπευαν να ανοίξουν ξανά όλα τα πρώην Starbucks με τη νέα τους ταυτότητα, ακόμη και να επεκτείνουν την επιχείρηση. Η αμερικανική εταιρεία είχε δημιουργήσει τη ρωσική της λειτουργία σε περίπου 130 καταστήματα από την είσοδό της στη χώρα το 2007.
Στην πολυαναμενόμενη ερώτηση «τι θα γίνει με το μενού;», η παρουσίαση της εταιρείας μια μέρα πριν από τα επίσημα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος προαναγγέλλει εξίσου πολλές ομοιότητες με των Starbucks.