Το εμβληματικό εμπορικό σήμα M&Ms της Mars Wrigley έχει ξεκινήσει ένα σημαντικό πρόγραμμα κοινωνικής ένταξης για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι ανήκουν σε μια κοινότητα.
Όπως σημείωσε η εταιρεία, η τελευταία της κίνηση βασίζεται σε 80 χρόνια προσέγγισης των ανθρώπων με τα πολύχρωμα κουφέτα της και γεύσεις σε μέγεθος μπουκίτσας, με την τελευταία στρατηγική της να στοχεύει στην προσέγγιση εκατομμυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.
“Η M&S έχει δεσμευτεί εδώ και πολύ καιρό να δημιουργήσει μια πολύχρωμη διασκέδαση για όλους, και αυτός ο σκοπός χρησιμεύει ως μια πιο συγκεκριμένη δέσμευση σε αυτό που πάντα πιστεύαμε ως εμπορικό σήμα: ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να απολαμβάνει στιγμές ευτυχίας και η διασκέδαση είναι ο πιο ισχυρός τρόπος για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι ανήκουν κάπου”, δήλωσε η Cathryn Sleight, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Marw Wringley.
“Ως μία από τις πιο εμβληματικές μάρκες γλυκών στον κόσμο, ποιος είναι καλύτερος να δεσμευτεί σε έναν κόσμο με περισσότερες στιγμές διασκέδασης αυξάνοντας την αίσθηση ότι ανήκει σε όλο τον κόσμο από ότι M&Ms;”
Όπως μετέδωσε η εταιρεία, μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι η επιθυμία μας να ανήκουμε κάπου είναι τόσο ισχυρή όσο η επιθυμία μας να μας αγαπούν, και αυτή η επιθυμία είναι κοινή για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από τον πολιτισμό, τη φυλή, την εθνικότητα, τη γεωγραφία ή την τοποθεσία.
Η M&M χρησιμοποίησε αυτή τη διορατικότητα για να δημιουργήσει το M&M’S FUNd για να παρακολουθεί τον αντίκτυπο της μάρκας στην αποστολή αυτή, η οποία θα προσφέρει πόρους, καθοδήγηση, ευκαιρίες και οικονομική υποστήριξη στον χώρο των τεχνών και της ψυχαγωγίας για να βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε εμπειρίες όπου όλοι αισθάνονται ότι ανήκουν κάπου.
Φέτος, οι οπαδοί της εμβληματικής μάρκας M&M θα δουν επίσης αλλαγές στην εμφάνιση και την αίσθηση της μάρκας ως μέρος της εξέλιξής της, καθένα από τα οποία προορίζεται να αντικατοπτρίζει τη νέα του δέσμευση:
Μια φρέσκια, μοντέρνα ματιά στους αγαπημένους χαρακτήρες και πιο έντονες προσωπικότητες για να υπογραμμίσει τη σημασία της αυτοέκφρασης και της δύναμης της κοινότητας μέσω της αφήγησης. Αυτό περιλαμβάνει μια βελτιωμένη εστίαση στην εικονική παλέτα χρωμάτων της μάρκας και τη χρήση διαφορετικών σχημάτων και μεγεθών στα κουφετάκια M&M για να αποδείξουν ότι όλοι μαζί, είμαστε πιο διασκεδαστικοί.
Υπάρχει επίσης μια πρόσθετη έμφαση στο εμπορικό σήμα – ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στο λογότυπο της M&M που χρησιμεύει για τη σύνδεση των δύο M – για να δείξει πώς η μάρκα στοχεύει να φέρει τους ανθρώπους κοντά. Ένας ενημερωμένος τόνος φωνής που είναι πιο περιεκτικός, φιλόξενος και ενωτικός, παραμένοντας ριζωμένος στο χαρακτηριστικό του χιούμορ.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποκαλύπτουμε τη νέα εμφάνιση και αίσθηση της μάρκας M&M, την οποία οι θαυμαστές θα δουν να ζωντανεύει σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε η Jane Hwang, Αντιπρόεδρος Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της Mars Wrigley.
Η νέα παγκόσμια δέσμευση της M&M’s είναι μόνο μία από τις πολλές δράσεις που γίνονται στην Mars, που ενσωματώνονται για να δημιουργήσουν έναν κόσμο όπου η κοινωνία υπάρχει χωρίς αποκλεισμούς.
Αυτές περιλαμβάνουν τη δέσμευση για ηγετικές ομάδες με ισορροπίες ως προς το φύλο, τη διενέργεια ανεξάρτητου ετήσιου ελέγχου της ποικιλομορφίας της διαφήμισής της (που διευθύνεται από το Ινστιτούτο Geena Davis για το φύλο στα μέσα ενημέρωσης) και τον ρόλο της ως αντιπροέδρου της Unstereotype Alliance, μέρος των Γυναικών του ΟΗΕ.