cibum team
Μεγάλες εταιρείες τροφίμων κάνουν “φύλλο και φτερό” τα social media προκειμένου να ανακαλύψουν τις τάσεις των καταναλωτών και να προσαρμοστούν άμεσα προκειμένου να ικανοποίησουν τις απαιτήσεις τους. Σημαντικοί κατασκευαστές σοκολάτας, συμπεριλαμβανομένων των Hershey και Mondelez, λένε ότι έχουν στραφεί σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Pinterest για να αναζητήσουν στοιχεία για τα προϊόντα που θα μπορούσαν να πουλήσουν καλύτερα κατά τη διάρκεια της πανδημικής σεζόν των ΗΠΑ.
Η εταιρεία σοκολάτας με έδρα την Πενσυλβανία διαπίστωσε ότι οι αναζητήσεις για αυτά τα προϊόντα στο Pinterest αυξήθηκαν στις αρχές Μαρτίου, ενώ σε ετήσια βάση οι σχετικές αναζητήσεις για συναφή hashtags αυξάνεται περισσότερο από 1.000%. Περίπου ένα μήνα πριν από το Πάσχα, οι άνθρωποι δημοσίευσαν εικόνες πασχαλινών μπισκότων και άλλων γλυκών του Πάσχα στο Pinterest, σύμφωνα με την έρευνα της Hershey Co.
Ακουλουθώντας τις προτιμήσεις των χρηστών των social media η Hershey πρόσθεσε στα προϊόντα της συνταγές που περιλαμβάνουν αυγά Hershey Cadbury crème και σιρόπι σοκολάτας Hershey.
«Εξετάζουμε διαφορετικούς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Pinterest και αξιοποιούμε αυτές τις πληροφορίες με τους εμπόρους λιανικής. … Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από το συνηθισμένο (φέτος)», δήλωσε ο Philip Stanley, διευθύνων σύμβουλος πωλήσεων της Hershey.
Οι αγοραστές σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 179,70 δολάρια αυτό το Πάσχα, το υψηλότερο ρεκόρ, σύμφωνα με έρευνα του Μαρτίου του 2021 για 8111 ερωτηθέντες που διεξήχθη από την εταιρεία καταναλωτικών ερευνών Prosper Insights & Analytics για την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής, η ένωση λιανικού εμπορίου των ΗΠΑ.
Η πανδημία COVID-19 έχει καταστήσει δυσκολότερο για τους λιανοπωλητές και τις εταιρείες τροφίμων να προβλέψουν πού και πώς θα ψωνίσουν οι άνθρωποι. Περισσότερα από τα δύο τρίτα των Αμερικανών θα γιορτάσουν τις διακοπές του Πάσχα εντός και θα δαπανήσουν συλλογικά 21,6 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το 13% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα ψωνίσει σε ένα κατάστημα.
Το Pinterest σύμβουλος marketing.
Το Pinterest λειτουργεί σαν μια διαδικτυακή πλακέτα διάθεσης, όπου οι χρήστες καρφιτσώνουν εικόνες που τους αρέσουν σε διάφορες διαφορετικές πλατφόρμες που ενδιαφέρουν στη σελίδα τους. Αυτές οι εικόνες μπορούν στη συνέχεια να κοινοποιηθούν και να καρφιτσωθούν μεταξύ των χρηστών, δημιουργώντας αυτό που η Pinterest Inc αποκαλεί «κατάλογο ιδεών».
Ο Jonathan Halvorson, παγκόσμιος αντιπρόεδρος της εμπειρίας καταναλωτών στην Mondelez International Inc, είπε ότι η εταιρεία με έδρα το Σικάγο τριπλασίασε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ στο Pinterest τα τελευταία δύο χρόνια, χωρίς να δώσει συγκεκριμένο αριθμό. Ο Halvorson δήλωσε ότι η πλατφόρμα βοήθησε την εταιρεία να σημειώσει πρόοδο στις πληροφορίες για το πώς μπορούσε να δράσει έτσι ώστε τα προϊόντα της να ικανοποιήσουν τους καταναλωτές.
Τα cookies Oreo επίσης ξοδεύουν ακόμη το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων στο Google και στο Facebook της Alphabet Inc., αλλά παρόλα αυτά έχουν αυξήσει τις καμπάνιες μάρκας στο Pinterest.
Η μονάδα της Cadbury στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν από τις πρώτες μάρκες που χρησιμοποίησαν τη λειτουργία Trend Badges του Pinterest όταν κυκλοφόρησε το 2020 η οποία έδωσε στους διαφημιζόμενους την αποκλειστική ευκαιρία να προβάλουν τα δικά τους προϊόντα βάσει των δημοφιλών όρων αναζήτησης.
«Είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε τις συνήθειες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της ημέρας πρωί, βράδυ, ώρα γευμάτων κ.λπ. πότε αναζητούν σνακ, τι είδους και πού ψάχνουν να τα αγοράσουν», δήλωσε στέλεχος εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ακόμα και στα μέσα Φεβρουαρίου, λίγο μετά την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι χρήστες του Pinterest, οι οποίοι αποκαλούνται «Pinners», έδειξαν ενδιαφέρον για το ψήσιμο στο σπίτι, οδηγώντας την Hershey να επικεντρωθεί στα φιλιά Hershey των 284 γραμμαρίων και στα εποχιακά Reese’s κομμάτια μινιατούρες.
Όταν οι άνθρωποι δημοσίευσαν εικόνες που υποδηλώνουν ότι σχεδίαζαν να συμμετάσχουν σε περισσότερες δραστηριότητες στο σπίτι, όπως το κυνήγι αυγών του Πάσχα, τις δύο εβδομάδες πριν από την Κυριακή του Πάσχα, η Hershey επικεντρώθηκε στην πώληση προϊόντων περιορισμένου χρόνου, όπως το φυστικοβούτυρο του Reese και τα marshmallows.
Πηγή: Reuters