Το πώς η συσκευασία πρέπει να διατηρεί την ποιότητα του φαγητού όπου κι αν βρίσκεται συζητήθηκε από ειδικούς του χώρου στο Food On Demand’s Off-Premises Packaging Summit.
Εκπρόσωποι εταιρειών συσκευασίας, κατά τη διάρκεια ενός πάνελ στο Food On Demand’s Off-Premises Packaging Summit, συζήτησαν για τη σημασία της ανάπτυξης καινοτομιών στις συσκευασίες takeaway γευμάτων και τροφίμων.
Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ποιότητα του φαγητού είναι τόσο καλή στο γραφείο ή στο σπίτι όσο θα ήταν σε ένα εστιατόριο, οι εταιρείες συσκευασιών φαγητού σε πακέτο πρέπει να γίνουν ακόμα πιο δημιουργικές.
Διατήρηση γεύσης και παρουσίαση
Σε πρώτη φάση, ο διευθυντής ανάπτυξης και αειφορίας της Anchor Packaging, Kurt Richars είπε ότι για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, η εταιρεία του αναζητά λύσεις σε δύο κατηγορίες: η πρώτη είναι η διατήρηση της γεύσης και η παρουσίαση, ενώ η δεύτερη αφορά στην ευκολία στη χρήση μιας συσκευασίας.
Αποφυγή διαρροής τροφίμων
Καθώς ο κλάδος της συσκευασίας αναδύεται από την πανδημία του κορωνοϊού, σύμφωνα με την Mary Sclafani, αντιπρόεδρος της Genpak, ξεκινά να γίνεται πια ακόμα πιο καινοτόμος. Φέρνει ως παράδειγμα τα κλειστά δοχεία της εταιρείας της, όπου το φαγητό διαχωρίζεται και με το κλείσιμο. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη μεταφορά και τη μετακίνησή του, το φαγητό δεν θα χυθεί από τη συσκευασία.
Ένα νέο στοιχείο στην περίπτωση της Genpak είναι τα νέα δοχεία με ξεχωριστά τμήματα. Η Sclafani είπε ότι βασίστηκε σε ατυχή περιστατικά και ανησυχίες εστιατόρων και καταναλωτών σχετικά με τη διαρροή τροφίμων κατά την παράδοση.
Pop-Top Bowl εμπνευσμένο από μηχανές Pop-Corn
Στο πάνελ παρουσιάστηκε, επίσης, μια νέα καινοτομία από την Alexus Medina, συντονίστρια διαχείρισης προϊόντων για την Sabert Corp: το Pop-Top Bowl. Το προϊόν, το οποίο μπορεί να χωρέσει τόσο ζεστό όσο και κρύο φαγητό, έχει ένα καπάκι που μπορεί να ανοίξει στη μέση. Η Medina είπε ότι η ιδέα ήταν εμπνευσμένη από μηχανές ποπ κορν με αρθρωτά καπάκια, τα οποία ενσωματώθηκαν στο σχέδιο.