Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
17.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Tetra Pak Iberia: Η νέα “έξυπνη” συσκευασία συνδεδεμένης επικοινωνίας με τους καταναλωτές

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςTetra Pak Iberia: Η νέα "έξυπνη" συσκευασία συνδεδεμένης επικοινωνίας με τους καταναλωτές
spot_img

Η εταιρεία επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων Tetra Pak λάνσαρε μια νέα «καθολική» συνδεδεμένη εμπειρία στην οποία έχει πρόσβαση κανείς μέσω της έξυπνης συσκευασίας της, η οποία είναι διαθέσιμη σε όλες τις μάρκες.

Χάρη στη νέα εμπειρία Tetra Pak Iberia, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το στούντιο δημιουργικής τεχνολογίας, Appetite Creative, φαίνεται να βοηθά μια ποικιλία από brands να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες τους χωρίς να απαιτείται πρόσθετο κόστος για την ψηφιακή ανάπτυξη.

Πρόκειται για πρωτοπόρα υπηρεσία, η οποία λειτουργεί χάρη στους QR κωδικούς που βρίσκονται στη νέα συσκευασία της Tetra Pak, η οποία μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις της επωνυμίας και του κάθε προϊόντος.

Μάλιστα, παρακολουθεί την αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο, όπως τη γεύση του προϊόντος, μέσο χρόνο engagement με το προϊόν, την τοποθεσία, το ποσοστό σάρωσης, τον αριθμό των επισκεπτών, τους επισκέπτες που επιστρέφουν και τις κοινοποιήσεις στα social media, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων που είναι συμβατά με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR) για να μπορέσει η επωνυμία να βελτιστοποιήσει το μάρκετινγκ και να κατανοήσει καλύτερα τους πελάτες.

Η συνδεδεμένη εμπειρία μπορεί να προσαρμοστεί στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επωνυμίας και κάθε προϊόντος, ώστε να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη λύση ψηφιακού μάρκετινγκ για κάθε τύπο κοινού.

Χωρισμένη σε δύο διαφορετικά τμήματα, η εφαρμογή προσφέρει εκδόσεις κατάλληλες τόσο για νεαρά άτομα όσο και για ενήλικες. Και οι δύο επιλογές προσφέρουν λειτουργικότητα όσον αφορά τα πρότυπα που περιλαμβάνουν κουίζ, εμπειρία AR για την προβολή της συσκευασίας της μάρκας σε 360 μοίρες, διαδραστικά παιχνίδια με βαθμολογικούς πίνακες και βραβεία διαγωνισμών. Επιπλέον υπάρχει η επιλογή να μοιράζεται κανείς μια selfie με επώνυμα φίλτρα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να ενθαρρύνει τους φίλους του να λάβουν και αυτοί συμμετοχή στο παιχνίδι.

Προσφέροντας μια ποικιλία παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που επικεντρώνονται στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα, η εφαρμογή περιλαμβάνει κουίζ που όχι μόνο δίνουν συμβουλές, αλλά εξηγούν ακόμα πώς η κάθε εταιρεία προσπαθεί να είναι πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη κάθε μέρα. Επιστρατεύει διασκεδαστικά διαδραστικά παιχνίδια για να προσελκύσει χρήστες και όσοι έχουν υψηλές βαθμολογίες, ανταμείβονται με μια ποικιλία από ακριβά δώρα, όπως – μεταξύ άλλων – iPhone, iPad, ηλεκτρικά ποδήλατα ή ένα Nintendo Switch.

«Είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε σε ολόκληρη τη βιομηχανία τροφίμων πρόσβαση σε συνδεδεμένες συσκευασίες μέσω της νέας μας εφαρμογής και εκμεταλλευόμαστε την τεράστια αξία που μπορεί να προσφέρει αυτή η τεχνολογία στα brands. Ανοιχτοί σε όλους, θέλουμε να συνεργαστούμε με όσο το δυνατόν περισσότερες επωνυμίες για να τις βοηθήσουμε να δημιουργήσουν μια μοναδική συνδεδεμένη εμπειρία με τους καταναλωτές και τους δικαιούχους έξυπνων δεδομένων και ταυτόχρονα,βελτιστοποίηση μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο. Είναι ένα ακόμη βήμα προς μια ολοκληρωμένη συνδεδεμένη ψηφιακή εμπειρία με μοναδικούς κωδικούς και συνδεδεμένες συσκευασίες», δήλωσε ο José Luis Velilla, διευθυντής μάρκετινγκ της Tetra Pak Iberia.

«Η συνδεδεμένη συσκευασία προσφέρει στις επωνυμίες μια τεράστια ευκαιρία να συνδεθούν καλύτερα με τους πελάτες με ένα συναρπαστικό και διαδραστικό τρόπο, μέσω του δικού τους επώνυμου καναλιού πολυμέσων, καθιστώντας το πιο εύκολο από ποτέ μέσω της νέας εφαρμογής Iberia. Η συγκεκριμένη εφαρμογή δίνει στα brands τις βάσεις για μια λαμπρή συνδεδεμένη εμπειρία. Το μόνο που χρειάζεται να φέρουν είναι η επωνυμία τους», δήλωσε η Jenny Stanley, διευθύνουσα σύμβουλος της Appetite Creative.

Η Tetra Pak Iberia χρησιμοποιεί κωδικούς QR λόγω της ολοένα και πιο διαδεδομένης χρήσης τους μεταξύ των καταναλωτών. Σύμφωνα με έρευνα από τη Nielsen και την Tetra Pak, το 55% του πληθυσμού έχει ήδη σαρώσει προϊόντα διατροφής και το 76% δηλώνει ότι θα τους χρησιμοποιούσε για να μάθει περισσότερα για τα προϊόντα ή να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς.

Η νέα συνδεδεμένη εμπειρία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο σε προϊόντα της Tetra Pak στη νότια Ευρώπη, με περισσότερες χώρες να αναμένεται να προστεθούν σύντομα.

Πηγή: foodanddrinktechnology.com

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα