Πέμπτη, 4 Ιουλίου, 2024
22.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το Euro 2024 δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για έξαρση δαπανών σε τρόφιμα και ποτά

ΑρχικήΝέαΤο Euro 2024 δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για έξαρση δαπανών σε τρόφιμα και ποτά
spot_img

Το Euro 2024 πρόκειται να δώσει το έναυσμα για μια καλοκαιρινή καταναλωτική έξαρση, καθώς οι θεατές αντικαθιστούν τις τηλεοράσεις και προμηθεύονται τρόφιμα για να παρακολουθήσουν το τουρνουά.

Καθώς η Αγγλία και η Σκωτία προετοιμάζονται για τους εναρκτήριους αγώνες τους, το 6% των αγοραστών αναμένουν να αγοράσουν μια νέα τηλεόραση ή ηλεκτρονική συσκευή για να παρακολουθήσουν και να συμβαδίσουν με την ομάδα τους και το 4% σχεδιάζει να αγοράσει “επίσημα εμπορεύματα”, σύμφωνα με έρευνα σε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο, που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2024 για λογαριασμό της Βρετανικής Κοινοπραξίας Λιανικού Εμπορίου (BRC).

Σχεδόν ένας στους 10 (9%) σχεδιάζει να φιλοξενήσει ή να παρευρεθεί σε συγκεντρώσεις με την οικογένεια και τους φίλους του για να παρακολουθήσει τους αγώνες.

Περίπου το 13% των ανθρώπων σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για τρόφιμα, μπύρα, κρασί και αλκοολούχα ποτά και φαγητά προς πώληση για να τα απολαύσει παρακολουθώντας το Euro.

Ωστόσο, οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να αυξήσουν τις δαπάνες, με το 24% των 18 έως 24 ετών να σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ψώνια, σε σύγκριση με μόλις το 4% των ατόμων ηλικίας 55 ετών και άνω.

Ξεχωριστά στοιχεία από την Adobe δείχνουν αύξηση 14,4% στις δαπάνες για τηλεοράσεις σε σύγκριση με τα κανονικά επίπεδα, καθώς οι “οπαδοί της πολυθρόνας” ετοιμάζονται να συντονιστούν στο σπίτι, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις των φανέλων της Αγγλίας και άλλων ειδών της ομάδας αυξήθηκαν κατά 115% τον Μάιο σε σύγκριση με τα κανονικά επίπεδα, με τις δαπάνες να επιταχύνονται προς το τέλος του μήνα.

Ο διευθυντής της BRC, Kris Hamer, δήλωσε: «Οι Βρετανοί λιανοπωλητές θα μπορούσαν να πετύχουν ένα χατ-τρικ, με ώθηση στα είδη λιανικού εμπορίου, τα ηλεκτρονικά είδη και τα επίσημα εμπορεύματα. Μετά τις υποτονικές ανοιξιάτικες πωλήσεις, οι αγοραστές αναμένεται να ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές τους δαπάνες στο Euro. Ας ελπίσουμε ότι η Αγγλία και η Σκωτία θα καταφέρουν να φτάσουν μέχρι τον τελικό».

Ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής ψηφιακών γνώσεων στην Adobe, δήλωσε: «Ένα ιδιαίτερο αισιόδοξο σημείο για τα δεδομένα της εποχής καθώς οι φίλαθλοι ποδοσφαίρου ετοιμάζονται για ένα καλοκαίρι γεμάτο αθλητισμό, οδηγώντας σε σημαντική άνοδο τις πωλήσεις των ποδοσφαιρικών ειδών και τηλεοράσεων της Αγγλίας, καθώς προετοιμάζονται να υποστηρίξουν την εθνική ομάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα».

«Οι έμποροι λιανικής πώλησης θα στηρίξουν την ομάδα να φτάσει μέχρι τέλους και να καβαλήσει το κύμα αισιοδοξίας που στο παρελθόν έχει μεταφραστεί σε μεγαλύτερη καταναλωτική εμπιστοσύνη και μεγάλη ώθηση στις δαπάνες που θα ξαναζωντανέψει τον κλάδο».

Ο τομέας της εστίασης του Ηνωμένου Βασιλείου ελπίζει επίσης ότι το τουρνουά θα του προσφέρει μια πολυπόθητη ώθηση στις καταναλωτικές δαπάνες.

Οι παμπ θα μπορούν να επεκτείνουν το ωράριό τους μέχρι τη 1:00 το πρωί, αν η Αγγλία ή η Σκωτία φτάσουν στα ημιτελικά του Euro 2024, όπως δήλωσε η κυβέρνηση.

Οι χώροι θα μπορούν να παραμείνουν ανοιχτοί για δύο επιπλέον ώρες τις ημέρες των αγώνων, αν μία ή και οι δύο ομάδες φτάσουν στην τετράδα – ή στον τελικό – για να δώσουν στους οπαδούς την ευκαιρία να γιορτάσουν ή να ξεχάσουν τη πίκρα τους.

Η Emma McClarkin, διευθύνουσα σύμβουλος της British Beer and Pub Association, τα μέλη της οποίας είναι ιδιοκτήτες περισσότερων από 20.000 παμπ και παρασκευάζουν το 90% της βρετανικής μπύρας, δήλωσε: «Αναμένουμε ότι κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων του τουρνουά θα πωληθούν σχεδόν 142 εκατομμύρια λίτρα μπύρας, τόσο αλκοολούχες όσο και μη αλκοολούχες, με συνολική αξία περίπου 1,4 δισεκατομμυρίων λιρών».

«Το Euro είναι μια πολυάσχολη περίοδος για τις παμπ, καθώς οι φίλαθλοι επιλέγουν να παρακολουθήσουν τους αγώνες μαζί στην τοπική τους παμπ ή στο μπαρ, απολαμβάνοντας ένα ή δύο ποτά».

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Εμφιαλωμένο νερό: Οι κίνδυνοι από την έκθεση στον ήλιο – Νέα επιστημονική μελέτη

Ηλιακό φως και πλαστικό: Ο επικίνδυνος συνδυασμός για την ασφάλεια του εμφιαλωμένου νερού.

Μία “απαράδεκτη απορία”: Ενιαίος ή Σχεδόν Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων; Του Δρ. Φ. Γαΐτη

Ο Βιολόγος – Μικροβιολόγος τροφίμων και εργαζόμενος στον ΕΦΕΤ Δρ. Φραγκίσκος Γαΐτης σε άρθρο του στο cibum επιβεβαιώνει πως η πολιτεία δεν έχει (δυστυχώς) κατανοήσει το μέγεθος του προβλήματος της υποστελέχωσης του ΕΦΕΤ και των επικαλυπτόμενων αρμοδιοτήτων, οι συνέπειες των οποίων μπορεί να είναι τραγικές σε διάφορα επίπεδα.

Εγκρίθηκε στην ΕΕ το πρώτο ρινικό σπρέι αδρεναλίνης για επείγουσα θεραπεία αναφυλαξίας

Το Eurneffy (επινεφρίνη) είναι μια εναλλακτική λύση στα ενέσιμα σκευάσματα για τις αλλεργικές αντιδράσεις.
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα