Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το μυστικό της Marco’s Pizza που κατέκτησε την κορυφή στην εξυπηρέτηση πελατών

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΤο μυστικό της Marco’s Pizza που κατέκτησε την κορυφή στην εξυπηρέτηση πελατών
spot_img

Η Marco’s Pizza , μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες πίτσας των ΗΠΑ, κέρδισε μία θέση στη λίστα του Newsweek με την Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών της Αμερικής το 2022. Αυτό το αναγνωρισμένου κύρους βραβείο απονέμεται από την Newsweek και τη Statista Inc. την κορυφαία πύλη στατιστικών στοιχείων παγκοσμίως.

Πως όμως τα κατάφερε τόσο καλά η Marco’s Pizza?

Το μυστικό είναι η προσέγγιση People-First. Ο Steve Seyferth , SVP και Chief Experience Officer της Marco’s Pizza παραδέχεται πως η επιτυχία οφείλεται στους Franchisee και στους εργαζομένους, που προσπαθούν συνεχώς να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών καθημερινά. Όπως λέει ο Seyferth, ενώ η τεχνολογία και η καινοτομία κυριαρχούν στη σημερινή εποχή, δεν πρέπει να παραβλέπουμε την ανθρώπινη σύνδεση, το συναίσθημα και την ενσυναίσθηση, καθώς σχετίζεται με την εμπειρία του επισκέπτη. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία μεταξύ αυτών δύο.

Το κορυφαίο κατάστημα franchise της Marco’s Pizza πιστώνει τη επιτυχία στην παθιασμένη ομάδα του, που κάνει τα πάντα για να προσφέρει ένα εξαιρετικό προϊόν, φροντίζοντας ταυτόχρονα τους πελάτες. Ο  Franchisee Randy Kashat υποστηρίζει πως μερικές φορές αυτό σημαίνει να “ξαναφτιάχνω μια πίτσα, να δίνω στους πελάτες μια πίστωση για την επόμενη επίσκεψή τους ή να τους αφήνω να πάρουν μια πίτσα χωρίς χρέωση. Στόχος μας είναι να ανεβάσουμε τον πήχη όσον αφορά την υπηρεσία και ως ηγέτης, για μένα, αυτό έχει να κάνει με το να ενδυναμώσεις την ομάδα σου και να δώσεις ένα εξαιρετικό παράδειγμα”.

Η Marco’s παρακολουθεί στενά τις μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών της, καθώς στοχεύει να κάνει συνεχείς βελτιώσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μάρκα σημείωσε μια εντυπωσιακή άνοδο στη «Φιλικότητα του Προσωπικού» από χρόνο σε χρόνο. Αυτό ήταν αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας αφοσίωσης των εργαζομένων της Marco’s Passion for Primo που ενσωματώνει καθοδήγηση και εκπαίδευση, βελτιώσεις κουλτούρας σε επίπεδο καταστήματος και σχόλια για την ικανοποίηση των εργαζομένων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΟΥ NEWSWEEK


Οι μάρκες Best Customer Service της Αμερικής επιλέχθηκαν με βάση μια ανεξάρτητη έρευνα από ένα τεράστιο δείγμα περισσότερων από 25.000 πελατών στις ΗΠΑ που είτε έχουν κάνει αγορές, έχουν χρησιμοποιήσει υπηρεσίες ή έχουν συγκεντρώσει πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες στα τρία τελευταία χρόνια. Οι πελάτες ρωτήθηκαν εάν θα συνιστούσαν επωνυμίες σε φίλους ή συγγενείς, καθώς και αν θα αξιολογούσαν επωνυμίες στους ακόλουθους τομείς: ποιότητα επικοινωνίας, επαγγελματική ικανότητα, εύρος υπηρεσιών, εστίαση στον πελάτη και προσβασιμότητα. Συνολικά συλλέχθηκαν 160.000 αξιολογήσεις πελατών. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΤΣΑ MARCO 
Η Marco’s Pizza είναι η πιο αγαπημένη και πιο αξιόπιστη μάρκα πίτσας στην Αμερική, σύμφωνα με τη μελέτη Harris Poll EquiTrend® 2019. Με έδρα το Τολέδο του Οχάιο , η Marco’s Pizza είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες πίτσας στις Ηνωμένες Πολιτείες . Η Marco’s ιδρύθηκε το 1978 από τον Ιταλικής καταγωγής Pasquale (“Pat”) Giammarco και ευδοκιμεί για να προσφέρει μια εμπειρία πίτσας υψηλής ποιότητας, γνωστή για τη ζύμη της από το μηδέν και τα τρία φρέσκα τυριά της. Η εταιρεία έχει αναπτυχθεί από τις ρίζες της ως μια αγαπημένη μάρκα του Οχάιο για να λειτουργεί πάνω από 1.000 καταστήματα σε 34 πολιτείες με τοποθεσίες στο Πουέρτο Ρίκο και τις Μπαχάμες. Πιο πρόσφατα, η Marco’s Pizza κατετάγη Νο. 2 στην κατηγορία Pizza στην κατάταξη του Entrepreneur Magazine για το 2022 “Franchise 500” και Νο. 4 στην κατηγορία Ταχύτερης Ανάπτυξης στην κατάταξη “Top 10 Fastest Growing Chains” του 2021 από το Restaurant Business. Άλλες πρόσφατες διακρίσεις περιλαμβάνουν μια πρώτη παρουσία στην «Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών της Αμερικής» του Newsweek 2022 στη λίστα αλυσίδων πίτσας, στην κατάταξη Νο. 42 στο Top 50 της QSR και έχει εμφανιστεί πέντε συνεχόμενα χρόνια στην περίφημη κατάταξη «Top 500» του Nation’s Restaurant News.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο