Δυναμικές οι πωλήσεις του ροζέ κρασιού χωρίς αλκοόλ της Kylie Minogue για τα Χριστούγεννα του 2022.
Πολλοί celebrities επεκτείνουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια στη βιομηχανία τροφίμων σε σημείο που πλέον δεν προξενεί εντύπωση άλλος ένας διάσημος να κυκλοφορήσει ένα κρασί ή ένα σνακ με την υπογραφή του.
Αλλά δεν είναι όλα τα εγχειρήματα πετυχημένα και οι αποτυχίες διαφόρων λανσαρισμάτων είναι αρκετές. Αυτό, όμως, δεν ισχύει για την τραγουδίστρια Kylie Minogue και το ροζ, αφρώδες μη αλκοολούχο κρασί που κυκλοφόρησε, σε συνεργασία με την Benchmark Drinks.
Το ροζέ κρασί χωρίς αλκοόλ δεν είναι το μοναδικό κρασί που κυκλοφόρησε η Minogue, παρά υπάρχουν πολλές εκδόσεις, μεταξύ των οποίων ένα Prosecco, ένα ροζέ Provence, ένα Chardonnay, ένα Sauvignon Blanc και ένα Merlot, όλα διαθέσιμα προς αγορά σε 31 χώρες.
Ωστόσο αυτό που φαίνεται να κέρδισε την καρδιά των καταναλωτών είναι το 0% αλκοόλ Sparkling Rosé της Kylie, που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με το The Drinks Business, το ροζέ κρασί εκτιμάται ότι πουλούσε ένα μπουκάλι κάθε δέκα δευτερόλεπτα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, και αυτό χωρίς να υπολογίσει κανείς το πόσα κρασιά αναμένεται να αγοραστούν κατά τη διάρκεια του “Στεγνού Ιανουαρίου”.
Με την αγορά για ποτά, τα οποία διατηρούν την ίδια γεύση, αλλά χωρίς αλκοόλ, να εξελίσσεται σε μια απίστευτα κερδοφόρα αγορά, η επιτυχία του ροζέ 0% αλκοόλ κρασιού της σειράς Kylie Minogue Wines δεν είναι κάτι που θα έπρεπε να μας εκπλήσσει. Μάλιστα, όπως είχε δηλώσει η ίδια η Minogue σε μια συνέντευξή της στο The Drinks Business, αποτελεί ένα “παράδειγμα για το τι μπορεί να επιτευχθεί σε αυτόν τον τομέα”.