H HELL ENERGY, μια από τις πιο δημοφιλείς μάρκες ενεργειακού ποτού στον κόσμο, επεκτείνει την συνεργασία της με τον Bruce Willis. Ο σούπερ σταρ θα αποτελέσει το πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας της HELL για ακόμα δυο χρόνια. Είναι ευρέως γνωστό ότι ο σταρ του Χόλυγουντ είναι λάτρης του ενεργειακού ποτού HELL, πέραν της συνεργασίας που διατηρεί με το ουγγρικό brand τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία ο θρύλος του αμερικάνικου κινηματογράφου έχει πάντα γεμάτο το ψυγείο του με HELL, ενώ έχει μάλιστα στην κατοχή του και το συλλεκτικό δισεκατομμυριοστό κουτάκι του ενεργειακού ποτού.
Η πρωτοπόρα ουγγρική μάρκα ενεργειακών ποτών είναι περήφανη που ο Bruce Willis φροντίζει να διατηρεί πάντα ένα απόθεμα HELL στο ψυγείο του σπιτιού του. Το περασμένο χρόνο, ενώ ο ηθοποιός βρισκόταν στα γυρίσματα της τελευταίας του ταινίας στη Τζόρτζια των ΗΠΑ, συνειδητοποίησε ότι δεν είχε μαζί του το αγαπημένο του ποτό. Δεδομένου ότι το ενεργειακό ποτό δεν είναι διαθέσιμο στη μικρή Αμερικάνικη πόλη όπου γυριζόταν η ταινία, ο Willis έστειλε το ιδιωτικό του τζετ πίσω στη Νέα Υόρκη για να του φέρει HELL ENERGY από τις προμήθειες που είχε στο σπίτι του.
Η εποικοδομητική συνεργασία μεταξύ του brand και του ηθοποιού έχει ήδη προσφέρει ορισμένες συναρπαστικές διαφημιστικές καμπάνιες, οπότε ήταν αναμενόμενο να γίνει ακόμη μια επέκταση του συμβολαίου. Είναι πλέον γεγονός ότι ο Bruce Willis θα είναι ξανά το διεθνές πρόσωπο της HELL για ακόμη 2 χρόνια σε όλο τον κόσμο, ανεβάζοντας το επίπεδο και προσφέροντας συναρπαστικές εικόνες!
«Τα επόμενα δύο χρόνια ο Bruce Willis θα παίξει τεράστιο ρόλο στον στόχο της HELL ENERGY, που δεν είναι άλλος από την ανανέωση του κοινού-στόχος της. Ο Αμερικανός ηθοποιός έχει καταφέρει να καθιερωθεί στο προσκήνιο με τον πιο cool τρόπο. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους!» – δήλωσε σχετικά με τη νέα καμπάνια ο Krisztián Schmidt, Creative Marketing Director της HELL ENERGY.
Ο Bruce Willis, ο οποίος εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα, ανακάλυψε πρόσφατα το νέο του αγαπημένο HELL, το FOCUS, το οποίο, όπως λέει, καταναλώνει συχνά ενώ μελετά σενάρια ταινιών.
Για την HELL ENERGY:
Η HELL ENERGY είναι ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίκτες στην αγορά των FMCG προϊόντων και τα προϊόντα της πωλούνται κυρίως σε Ευρώπη και Ασία. Ιδρύθηκε το 2006 ως μία οικογενειακή επιχείρηση και λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο έως σήμερα ως μία «mom και pop πολυεθνική εταιρεία». Το brand κατέκτησε ηγετική θέση στην αγορά της Ουγγαρίας μέσα σε μόλις 4 χρόνια από την ίδρυσή του. Χάρη στο εξαιρετικό του concept, τη δυναμική στρατηγική πωλήσεων και το αποτελεσματικό του marketing, το HELL σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλον τον κόσμο και είναι το κορυφαίο brand ενεργειακού ποτού σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Σλοβακία, η Κροατία, η Ελλάδα και η Βουλγαρία. Από το 2017, η εταιρεία παράγει τα δικά της υλικά συσκευασίας, στο QUALITY PACK, το υπερσύγχρονο εργοστάσιο εμφιάλωσης της.
Το 2018, η HELL ENERGY γύρισε μια μοναδική διαφημιστική καμπάνια με τον σταρ του Hollywood, Bruce Willis. Χάρη στη συνεχή καινοτομία των προϊόντων της, η σειρά των βασισμένων στο γάλα, ready-to-drink ροφημάτων καφέ, Energy Coffe, είναι ήδη στην αγορά. Πρόσφατα, η HELL ENERGY επέκτεινε το portfolio της με τα βιταμινούχα ροφήματα SWISS από την Swiss Laboratory.
Οι 2 βασικοί πυλώνες της επιτυχίας της HELL ENERGY είναι η υψηλή ποιότητα και η ανταγωνιστική τιμή των προϊόντων της.