Νέα τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Ruffles DNA» λάνσαρε η PepsiCo με πρωταγωνιστή τον αστέρα του NBA, LeBron James, ανήμερα των Χριστουγέννων με στόχο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αγαπήσουν τον εαυτό τους και κυρίως, τα ελαττώματά τους που είναι αυτά που τους κάνουν μοναδικούς.
Μέσα από την καμπάνια ο παίκτης του NBA μοιράζεται τη δική του ιστορία προκειμένου να εμπνεύσει τον κόσμο να αγαπήσει τα λάθη του και να μη ζητάει συγνώμη για τον τρόπο που αντιμετωπίζει ο καθένας τις δυσκολίες που συναντά στη ζωή του. Άλλωστε, οι προκλήσεις είναι αυτές που διαμορφώνουν το χαρακτήρα ενός ατόμου
Η συνεργασία του LeBron James με την PepsiCo θα είναι τριετής με τη δεύτερη να σκοπεύει να δωρίσει μέσα σε αυτό το διάστημα 3 εκατομμύρια δολάρια στο LeBron James Family Foundation προκειμένου να ενισχύσει το έργο του για την αναβάθμιση των κοινοτήτων μέσω της εκπαίδευσης, της επαγγελματικής κατάρτισης και γενικότερα να του παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη.
Η καμπάνια θα ξεκινήσει από την τηλεόραση, αλλά θα επεκταθεί στα social media και σε όλο το λιανικό εμπόριο, εξυμνώντας την ατομικότητα και θέλοντας να περάσει ένα μήνυμα ελπίδας, καθώς επίσης, να παρακινήσει τον καθένα να γίνει ο σταρ της ζωής του.