Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, 2024
22.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τι πίνεις και δεν μας δίνεις; Το πιο ακριβό γάλα στον κόσμο που έχει αγχολυτικές – αντικαταθλιπτικές ιδιότητες

ΑρχικήΟικιακάΤι πίνεις και δεν μας δίνεις; Το πιο ακριβό γάλα στον κόσμο που έχει αγχολυτικές - αντικαταθλιπτικές ιδιότητες
spot_img

Η Ιαπωνία είναι γνωστή για τις περίεργες εφευρέσεις της και αυτή τη φορά έχουν βάλει στο στόχαστρο το γάλα. Το ειδικό γάλα έχει λανσαριστεί από μια ιαπωνική εταιρεία γαλακτοκομικών τη Nakazawa Foods και συνιστάται ιδιαίτερα σε αγχωμένους ενήλικες, καθώς έχει, λένε, ειδικές ιδιότητες ανακούφισης από το άγχος.

Το… αντικαταθλιπτικό- χαλαρωτικό γάλα όμως κοστίζει πολύ ακριβά και θεωρείται το πιο ακριβό γάλα του κόσμου. Κοστίζει 152 ευρώ το λίτρο και η εταιρεία αποδίδει την αστρονομική του τιμή στον τρόπο παρασκευής του. Το αγελαδινό γάλα Nakazawa συλλέγεται μόνο μία φορά την εβδομάδα την αυγή για να διασφαλιστεί ότι περιέχει υψηλότερα επίπεδα μελατονίνης, μιας ορμόνης που έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην ανακούφιση από το στρες και εμφιαλώνεται εντός έξι ωρών. Το γάλα είναι ακριβό όχι μόνο για εμάς αλλά και για τους γιαπωνέζους ακόμη και εάν συνυπολογιστεί ότι το Τόκιο, έχει το υψηλότερο κόστος ζωής στον πλανήτη.

Για την ιστορία να πούμε ότι η Nakazawa Foods Co. Ltd. παράγει και εμπορεύεται φρέσκες κρέμες, φυσικά τυριά, γιαούρτι, επεξεργασμένα τυριά και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα ενώ διατείνεται ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα της έχουν συμβάλει σημαντικά στην καθιέρωση της δυτικής ζαχαροπλαστικής στην καθημερινότητα των Γιαπωνέζων.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Food crime: Τι έδειξε νέα έκθεση για τους τύπους εγκλήματος στα τρόφιμα

Στρατηγική αξιολόγηση του εγκλήματος κατά των τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Α. Ζαμπέλας (ΕΦΕΤ) για τις ετικέτες τροφίμων: “Η γνώση είναι δύναμη”

Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου του ΕΦΕΤ, Αντώνη Ζαμπέλα για την εκστρατεία «Safe2Eat» που στόχο έχει την προστασία των καταναλωτών από λάθος επιλογές.

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Ναι» στη χρήση των όρων μπιφτέκι και μπριζόλα στα προϊόντα φυτικής προέλευσης

Οι όροι που παραδοσιακά συνδέονται με το κρέας δεν μπορούν να αποκλειστούν από την περιγραφή των vegan προϊόντων, έκρινε το δικαστήριο
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο