Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
21.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο καλεί κολοσσούς όπως η Lidl και η Coca Cola να μην διαφημίζονται σε φιλορωσικά μέσα

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΤο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο καλεί κολοσσούς όπως η Lidl και η Coca Cola να μην διαφημίζονται σε φιλορωσικά μέσα
spot_img

Ανησυχίες προπαγάνδας ενόψει των κοινοβουλευτικών εκλογών στη Βουλγαρία.

   Με σκοπό τον περιορισμό της προπαγάνδας, οι Βρυξέλλες ζήτησαν από 15 κολοσσούς της λιανικής όπως η Lidl, η Coca-Cola και L’Oréal, να σταματήσουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες σε μέσα ενημέρωσης υπέρ του Κρεμλίνου σε όλη τη Βουλγαρία. Η επιστολή μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που κάνει έκκληση για δράση, έρχεται εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών σχετικά με τη διάδοση ψευδών ειδήσεων και την ξένη παρέμβαση ενόψει των κοινοβουλευτικών εκλογών στη Βουλγαρία τον Ιούνιο. 

   Οι ειδικοί της παραπληροφόρησης υπογραμμίζουν τον ακούσιο ρόλο που παίζουν οι παγκόσμιες επωνυμίες στη νομιμοποίηση της φιλορωσικής προπαγάνδας, και προτρέπουν τις εταιρείες να επανεξετάσουν τις διαφημιστικές τους συνεργασίες και να ανακατανείμουν τους προϋπολογισμούς τους μακριά από πλατφόρμες που διακυβεύουν την αλήθεια και την ακεραιότητα. Η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από την Balkan Initiative for Free Media, μια μη κυβερνητική οργάνωση που εδρεύει στις Βρυξέλλες, η οποία έχει αποκαλύψει τους οικονομικούς δεσμούς μεταξύ μεγάλων εμπορικών σημάτων και μέσων ενημέρωσης γνωστών για τη διάδοση αφηγήσεων που υποστηρίζονται από το Κρεμλίνο.

   Σύμφωνα με την Politico, η επιστολή, με επικεφαλής τον Βούλγαρο συντηρητικό ευρωβουλευτή Αντρέι Κοβάτσεφ και υπογεγραμμένη από άλλους 15 βουλευτές από διάφορα πολιτικά κόμματα, τονίζει την ανάγκη επαγρύπνησης για την καταπολέμηση των αντιδημοκρατικών αφηγήσεων, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια αυτής της κομβικής εκλογικής χρονιάς.

   Οι εταιρείες που ξεχώρισαν στην επιστολή περιλαμβάνουν ακόμα τον όμιλο Delhaize μέχρι και τη Samsung. Ο Κοβάτσεφ υπογράμμισε τη σοβαρότητα της κατάστασης, δηλώνοντας ότι «οι αντιδημοκρατικές αφηγήσεις από κακόβουλες δυνάμεις αποτελούν σοβαρή απειλή για τη δημοκρατία μας».

   Μέχρι στιγμής, μόνο η Lidl έχει αρνηθεί δημόσια μέσα από απάντηση της, οποιαδήποτε συμβατική σχέση με φιλορωσικά μέσα ενημέρωσης στη Βουλγαρία.

https://www.novinite.com/articles/225863/Brussels+Urges+Major+Companies+to+Cease+Advertising+in+Pro-Kremlin+Media+in+Bulgaria

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο