Τι δηλώνει η εταιρία.
Στις 26 Απριλίου 2024, υπήρξε επικοινωνία του Γιώργου Λεχουρίτη, προέδρου του Ινστιτούτου Καταναλωτών Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδας, με τους δημοσιογράφους του cibum για να καταγγείλει παρουσία σκουληκιού σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής. Ο κ. Λεχουρίτης βρήκε το ζωντανό σκουλήκι σε μαύρη σοκολάτα Fin Care με ημερομηνία λήξης το 2025.
Ακολούθως, το cibum επικοινώνησε με την Lidl Hellas για να απαντήσει στην καταγγελία.
Η απάντηση που λάβαμε ήρθε από το τμήμα διασφάλιση ποιότητας της αλυσίδας και με αυτή ζητά συγνώμη για το περιστατικό, διευκρινίζει ότι δεν έχει γίνει ξανά καταγγελία για το συγκεκριμένο προϊόν και αποδίδει την παρουσία του παράσιτου (ενδεχομένως) σε αλλοίωση της συσκευασίας
Η απάντηση της Lidl:
«Λυπούμαστε ειλικρινά για το περιστατικό αυτό. Αν και δεν έχουμε λάβει καμία άλλη παρόμοια αναφορά για το συγκεκριμένο προϊόν ,πιθανόν να πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό. Παρόλα αυτά θα επικοινωνήσουμε με τον προμηθευτή μας, παρέχοντάς του όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, ώστε να διερευνήσει το περιστατικό.
Έχει παρατηρηθεί ότι κάποιες συσκευασίες πιθανόν να υποστούν μικροτραυματισμούς κατά την μεταφορά, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται το προϊόν. Δυστυχώς, κάποιες από αυτές τις συσκευασίες δεν είναι εύκολο να γίνουν αντιληπτές από το προσωπικό στο κατάστημα, με αποτέλεσμα να καταλήγουν στον τελικό καταναλωτή. Θα βοηθούσε ιδιαίτερα στην διερεύνηση, εάν μπορούσατε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα αγοράς ώστε να προωθηθεί στον προμηθευτή και να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας ποιο κατάστημα σας εξυπηρετεί, προκειμένου να παραδώσετε το προϊόν για να σταλεί στον προμηθευτή για έλεγχο και να ενημερώσουμε αντίστοιχα.
Ζητούμε την κατανόησή σας για αυτό το μεμονωμένο περιστατικό και σας διαβεβαιώνουμε πως θα εντείνουμε τους ελέγχους μας έτσι ώστε να αποφευχθεί επανεμφάνιση.
Αναμένουμε την απάντηση σας.»