cibum team
Η Πρωτοβάθµια Επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, μετά από έλεγχο διαφημιστικού διαγωνισμού της Lidl Hellas αποφάσισε ομόφωνα, ότι έρχεται σε αντίθεση µε την σύσταση της Πολιτείας για περιορισµό της κινητικότητας των πολιτών, µε στόχο τον περιορισµό της µετάδοσης του Covid 19 και ως εκ τούτου προσκρούει στο άρθρο 1.2 του Ε∆Κ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός 2 ηµερών.
Στο σκεπτικό της απόφασης Σ/1593, με ημερομηνία 8/3/2021, αναφέρεται ότι διαπιστώθηκε πως η προωθητική ενέργεια της εταιρείας LIDL, όπως περιγράφεται στα υλικά που προβάλλεται, «… όσο πιο συχνά πραγµατοποιείς αγορές και σκανάρεις την προσωπική σου ψηφιακή κάρτα Lidl Plus στο ταµείο, τόσο ανεβαίνεις στη βαθµολογία των πιο πιστών πελατών. Οι 50 συχνότεροι πελάτες κερδίζουν αγορές αξίας 200 ευρώ…», επιβραβεύει τους πελάτες LIDL µε κριτήριο τη συχνότητα των αγορών τους.
Σύμφωνα με την επιτροπή η συγκεκριμένη προωθητική δράση, δίνει κίνητρο για όσο το δυνατόν περισσότερες επισκέψεις στα καταστήµατα. Η Προσφυγή στη ∆ευτεροβάθµια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας δεν έχει ανασταλτικό αποτέλεσµα στην εφαρµογή της απόφασης που έλαβε η Πρωτοβάθμια επιτροπή.
Ολόκληρη την απόφαση του ΣΕΕ μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ.