Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
14.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εστίαση: Πώς θα κάνετε τους πελάτες σας να παραγγείλουν και να ξοδέψουν περισσότερα!

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΕστίαση: Πώς θα κάνετε τους πελάτες σας να παραγγείλουν και να ξοδέψουν περισσότερα!
spot_img

Πέντε κορυφαίες συμβουλές για το πώς θα αυξήσετε την κατανάλωση από την «Add People»

Σύμφωνα με την ειδική στην εμπειρία πελατών της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ «Add People», Jade Jordan, υπάρχουν τρόποι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προκειμένου να πείσουν τους πελάτες τους να παραγγείλουν άρα και να ξοδέψουν περισσότερα!

Κάνε τη σωστή ερώτηση

Η Jordan επισημαίνει ότι πολύ σημαντική είναι η σωστή ερώτηση κατά την παραγγελία. Για παράδειγμα, το προσωπικό στα Wetherspoons έχει εκπαιδευτεί να πουλάει onion rings μαζί με τα burgers ρωτώντας «πόσα θέλετε» αντί για «θέλετε onion rings;». Αυτή η ερώτηση κατά πάσα πιθανότητα κάνει τον πελάτη να παραγγείλει δύο αντί για ένα προϊόν ή καθόλου!

Θα θέλατε ένα «διπλό»;

Όταν πρόκειται για αλκοολούχο ποτό η σωστή ερώτηση είναι «Θα θέλατε ένα διπλό ή μονό;» δίνοντας στον πελάτη την επιλογή να επιλέξει αυτό που στην πραγματικότητα συμφέρει καλύτερα το κατάστημα!

Παραγγελίες μέσω εφαρμογών

Η Jordan σημειώνει ότι στα περισσότερα μεγάλα κλαμπ οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν μέσω εφαρμογών για κινητά, οι οποίες – σε αντίθεση με τους πραγματικούς υπαλλήλους – γνωρίζουν πάντα τα πιο προσοδοφόρα προϊόντα που πρέπει να προωθήσουν και δεν είναι ποτέ πολύ απασχολημένες με το σερβίρισμα για να αυξήσουν τις πωλήσεις!

Μενού χωρίς σύμβολα νομισμάτων

Πολλά μενού παραλείπουν σύμβολα νομισμάτων δίπλα στις τιμές όπως € ή $ και ο λόγος δεν είναι σχεδιαστικός αλλά αποτέλεσμα έρευνας που έδειξε ότι η αφαίρεση συμβόλων νομισμάτων αποσυνδέει το νόμισμα από τους αριθμούς στον εγκέφαλο του πελάτη! Χωρίς το σύμβολο του ευρώ, του δολαρίου ή της λίρας η τιμή έχει μικρότερη αξία!

Ο πελάτης κοιτάζει πάντα πρώτα πάνω δεξιά!

Τέλος, η Jordan αποκάλυψε πώς έρευνες έχουν δείξει ότι οι πελάτες κοιτάζουν συχνά την πάνω δεξιά γωνία του καταλόγου, και μετά τη μέση! Οπότε οι υπεύθυνοι της εστίασης που σχεδιάζουν το μενού θα πρέπει να ακολουθούν τον κανόνα του «χρυσού τριγώνου», βάζοντας στα σημεία που «πέφτει το μάτι» τα πιο κερδοφόρα είδη τροφίμων και ποτών, δηλαδή, τοποθετώντας στρατηγικά επιλογές με υψηλό περιθώριο κέρδους στα βασικά σημεία!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο