Σάββατο, 12 Οκτωβρίου, 2024
28.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πρόστιμο 6.000 € σε Σκλαβενίτη στα Μελίσσια

ΑρχικήTop quality 4uΛιανεμπόριοΠρόστιμο 6.000 € σε Σκλαβενίτη στα Μελίσσια
spot_img

Απαίτησε υψηλότερη τιμή από την αναγραφόμενη σε 2 προϊόντα

Η Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής ανακοίνωσε την επιβολή προστίμου ύψους 6.000 ευρώ σε κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτη στα Μελίσσια. Όπως διαπιστώθηκε μετά από έλεγχο, το σουπερμάρκετ απαιτούσε στο ταμείο υψηλότερη τιμή από αυτή με την οποία ενημερώθηκαν οι καταναλωτές από τις ετικέτες στο ράφι.

Συγκεκριμένα, υψηλότερη τιμή ζητήθηκε για τα προϊόντα:

 “Condito MAYO VEGAN SAUCE 280g”. Ενώ η τιμή πώλησης στην αναρτημένη πινακίδα στο ράφι ήταν 2,34€ με ταμπέλα προσφοράς (3,14€ – 080€) η τιμή πώλησης στο ταμείο ήταν 3,14€. 

Για το προϊόν “MILNER σε φέτες 300g”, η τιμή πώλησης στην αναρτημένη πινακίδα στο ράφι ήταν 3,42€ με ταμπέλα προσφοράς (5,12€ – 1,70€) και η τιμή πώλησης στο ταμείο ήταν 5,12€. 

Διαβάστε επίσης: Επικίνδυνη ουσία σε προϊόν του Σκλαβενίτη – Άμεση ανάκληση

Για την παράβαση προβλέπεται διοικητικό πρόστιμο χιλίων ευρώ (€1.000,00) ανά κωδικό προϊόντος, λόγω όμως επανειλημμένης υποτροπής για την ίδια παράβαση εντός τριετίας το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου τριπλασιάστηκε.

Υπενθυμίζεται ότι τον Αύγουστο επιβλήθηκε πρόστιμο 3.000€  σε κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτης στα Βόρεια Προάστια Αττικής επίσης για απαίτηση είσπραξης υψηλότερου τιμήματος και για τον ίδιο λόγο επιβλήθηκε πρόστιμο στην ίδια αλυσίδα στην Λυκόβρυση και τον Φεβρουάριο όπως και τον Μάρτιο στην Κατερίνη.. Πρόστιμο €5.000 σε Σκλαβενίτη είχε επιβληθεί και το Αύγουστο σε κατάστημα στην Κόρινθο για απουσία τιμών σε  4 κωδικούς προϊόντων ενώ σε ένα προϊόν υπήρχαν 2 τιμές πώλησης.

Η απαίτηση υψηλότερης τιμής συνιστά κατάφωρη παραπλάνηση και παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών ακόμα και δεν οφείλεται σε σκόπιμη ενέργεια αλλά σε αμέλεια ή έλλειψη χρόνου από την πλευρά των εργαζομένων, καθώς η αλλαγή της τιμής ενός προϊόντος μπορεί να αλλάζει κάθε λίγες μέρες.

Να σημειωθεί πως αν και η ζημιά στην τσέπη του καταναλωτή που προκαλείται από τέτοια περιστατικά είναι σχετικά μικρή και δεν παρατηρούν γρήγορα τη διαφορά εντούτοις, συνολικά ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ που κερδίζουν οι αλυσίδες σύμφωνα με  την Ένωση Καταναλωτών της Ολλανδίας Consumentenbond, που έχει διεξαγάγει αρκετές μελέτες για τις διαφορές μεταξύ των τιμών στο ράφι και στο ταμείο.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ευκαιρία να παρακολουθήσετε το best seller σεμινάριο TÜV: Food safety culture advanced training course TÜV NORD σε συνεργασία με τo cibum.gr

Εισηγητής Νίκος Γδοντέλης, Βιολόγος MSc Food Science, σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων.

5 μωρά πέθαναν από ασφυξία σε κούνιες της Fisher-Price – Ανακαλούνται πάνω από 2 εκατομμύρια κούνιες

Νέα ανάκληση προϊόντων της Fisher-Price λόγω σοβαρού κινδύνου για τα βρέφη.

Μέγα σκάνδαλο στη Τουρκία: Πουλούσαν χοιρινό κρέας ως μοσχάρι και κοτόπουλο! Έντονες αντιδράσεις

Το σκάνδαλο προκάλεσε εκτεταμένη ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων της γείτονος χώρας.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο