Η αυξανόμενη δημοτικότητα των φαρμάκων GLP-1 οδηγεί σε μια σημαντική αλλαγή στη βιομηχανία τροφίμων.
Η Danone, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής γιαουρτιού στον κόσμο, σημειώνει σημαντική αύξηση των πωλήσεων των πλούσιων σε πρωτεΐνες και χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη προϊόντων της, ιδίως του Oikos, λόγω της αύξησης της δημοτικότητας των φαρμάκων απώλειας βάρους GLP-1, όπως το Ozempic, μεταξύ των καταναλωτών στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με αναφορές, οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν αυτά τα φάρμακα εμφανίζουν συχνά μειωμένη όρεξη, καθιστώντας το γιαούρτι μια ελκυστική επιλογή λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνες και της ικανότητάς του να διατηρεί τη μυϊκή μάζα, ελέγχοντας παράλληλα τις μερίδες.
Η Danone προωθεί ενεργά τα προϊόντα της σε αυτό το αυξανόμενο τμήμα, τοποθετώντας το γιαούρτι ως ιδανική επιλογή για όσους επιδιώκουν να διατηρήσουν τη συνολική υγεία τους παρά τη μειωμένη κατανάλωση τροφής.
Ο Rafael Acevedo, πρόεδρος του τμήματος γιαουρτιού της Danone Βόρειας Αμερικής, πιστεύει ότι η τάση αυτή αντανακλά μια διαρκή αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Τα στοιχεία του κλάδου αποκαλύπτουν ότι η κατανάλωση γιαουρτιού είναι σχεδόν τριπλάσια στα νοικοκυριά που χρησιμοποιούν φάρμακα GLP-1 σε σύγκριση με το μέσο νοικοκυριό των ΗΠΑ.
Αυτό έχει ωφελήσει σημαντικά τη Danone, με τον Oikos να σημειώνει αύξηση 40% στις λιανικές πωλήσεις το 2024, όπως αναφέρει το Circana.
Άλλα εμπορικά σήματα της Danone, όπως τα Too Good & Co και Light & Fit, έχουν επίσης παρουσιάσει αυξημένη ζήτηση λόγω του διατροφικού τους προφίλ. Η εταιρεία διερευνά επίσης καινοτομίες προϊόντων στο πλαίσιο των υφιστάμενων εμπορικών σημάτων και επεκτείνει τη διανομή των πρόσφατων λανσαρισμάτων, όπως τα ροφήματα και τα σφηνάκια Oikos Pro.
«Με εκτιμώμενο ποσοστό 14% των Αμερικανών ενηλίκων να έχουν χρησιμοποιήσει φάρμακα GLP-1 για απώλεια βάρους ή διαχείριση ασθενειών και άλλο ένα 20% να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον, η βιομηχανία τροφίμων προσαρμόζεται».
Οι εταιρείες αναπτύσσουν στοχευμένα προϊόντα και στρατηγικές μάρκετινγκ για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών που διαχειρίζονται την πρόσληψη τροφής και η τάση αυτή ενισχύει τη σημασία των τροφίμων με πυκνότητα θρεπτικών συστατικών και ελεγχόμενες μερίδες για την υποστήριξη της ισορροπημένης διατροφής, με τη Danone και άλλους σημαντικούς παίκτες να τοποθετούνται για να κατακτήσουν σημαντικό μερίδιο αυτής της αναπτυσσόμενης αγοράς.
https://www.fooddive.com/news/danones-yogurt-sales-surge-among-us-consumers-using-glp-1-drugs/737347