Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
15.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καινοτομία: Η πρώτη μη αλκοολούχα μπύρα στον κόσμο με βιταμίνη D – Πως την… “υποδέχθηκε” ο κόσμος της μπύρας

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΚαινοτομία: Η πρώτη μη αλκοολούχα μπύρα στον κόσμο με βιταμίνη D - Πως την... "υποδέχθηκε" ο κόσμος της μπύρας
spot_img

Η παγκόσμια μάρκα μπύρας Corona κυκλοφόρησε παγκοσμίως το Corona Sunbrew 0,0%. Η πρώτη στο είδος της, μη αλκοολούχα μπύρα περιέχει το 30% της ημερήσιας αξίας της βιταμίνης D ανά 330 mL και 60 θερμίδες ανά μερίδα. Ως το νεότερο μέλος της οικογένειας Corona, μιας μάρκας που γιορτάζει την έξοδο και την απόλαυση της ζωής στον ήλιο, το Corona Sunbrew 0,0% επιτρέπει στους καταναλωτές να έχουν “Sunshine, Anytime” κάθε εποχή όπως αναφέρεται στην εκστρατεία προώθησης.

Η Corona Sunbrew διατηρεί την ουσία της Corona και αναπτύχθηκε από το Corona Extra με εκχύλιση του αλκοόλ και στη συνέχεια ανάμειξη της μη αλκοολικής μπύρας με βιταμίνη D και φυσικές γεύσεις για να φτάσει στην τελική συνταγή. 

Η νέα μη αλκοολούχα μπύρα θα είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές αρχικά στον Καναδά. Αργότερα φέτος, η Corona θα επεκτείνει την προσφορά μη αλκοολούχων προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούμενη από βασικές αγορές στην υπόλοιπη Ευρώπη, τη Νότια Αμερική και την Ασία.

Η εν λόγω μπύρα, δημιουργήθηκε από τον κολοσσό των ποτών που φέρνει επίσης μάρκες όπως η Stella Artois και η Budweiser.

Ο παγκόσμιος αντιπρόεδρος της Corona, Felipe Ambra, είπε ότι η νέα μπύρα ήταν ο τρόπος της εταιρείας να «ενισχύσει την επιθυμία μας να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να επανασυνδεθούν με τη φύση, ανά πάσα στιγμή» και ο παγκόσμιος αντιπρόεδρος έρευνας και ανάπτυξης καινοτομίας της AB InBev Brad Weaver περιέγραψε πώς: «Corona Sunbrew 0,0% επιδεικνύει με περηφάνια την ικανότητά μας να βρίσκουμε λύσεις, κενά και ευκαιρίες για ανάπτυξη ως επωνυμία».

Ωστόσο, ειδικοί και σχολιαστές στον κλάδο της μπύρας έχουν άλλη άποψη, τονίζοντας ότι για όλη αυτή τη συζήτηση για καινοτομία στην μπύρα, η ίδια η μπύρα δεν θεωρείται ποιοτικό προϊόν για τη γεύση της, παρά μόνο ως όχημα για να ικανοποιήσει τις τάσεις των καταναλωτών.

Ο σύμβουλος μπύρας και διεθνής κριτής μπύρας William Simmons είπε ότι η Corona Sunbrew : «Απλώς μυρίζει… ένα κατασκευασμένο τίποτα».

Ο βραβευμένος συγγραφέας μπύρας Adrian Tierney-Jones συμφώνησε και δήλωσε: “Έχουν χάσει εντελώς την όρασή τους για το τι είναι μπύρα – η μάρκα είναι ζωτικής σημασίας, αλλά και κάποια όψη γεύσης, ακόμη και οι διαφημίσεις της Harp και της Heineken αναφέρονται στη γεύση”

Ο Tierney-Jones πρόσθεσε: «Φαίνεται να παίζει με την ευπιστία των ανθρώπων και επίσης το ψέμα που λέμε στον εαυτό μας ότι κάτι είναι καλό για εμάς. Λίγο σαν μπιφτέκι χωρίς κρέας που αιμορραγεί ή σαν γάλα χωρίς την εμπλοκή αγελάδας».

Ο συγγραφέας μπύρας της χρονιάς και βραβευμένος μυθιστοριογράφος Πιτ Μπράουν είπε: «Νομίζω ότι ως πρόταση ακούγεται μπερδεμένο – μοιάζει περισσότερο με λίστα αγορών παρά με μπύρα. Είναι όλα «σε τάση» για αυτό που θέλουν οι «millennials», αλλά πιέζετε ενάντια στο γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μετριάζουν την κατανάλωση μπύρας για να γίνουν πιο υγιείς – σκεφτείτε τους νέους της craft μπύρας που είναι ευέλικτοι, τρέχουν ημιμαραθώνιους, πηγαίνουν γυμναστήριο κάθε ημέρα… Σύμφωνα με τον Brown, το πρόβλημα με τις επωνυμίες που προσπαθούν να χτυπήσουν όλες τις τάσεις σε ένα προϊόν – ευεξία, χωρίς αλκοόλ καθώς και φύση σε εξωτερικούς χώρους – είναι ότι οι άνθρωποι δεν αναζητούν όλα τα πράγματα σε ένα προϊόν, αντίθετα αναζητούν την αλλαγή. Τους κάνει να νιώθουν ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους. Κανείς δεν περιμένει από μια μπύρα ή μια μάρκα να κάνει τα πάντα.”

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.

Πόσο επικίνδυνα είναι τα γαριδάκια – Εργαστηριακή ανάλυση

Γαριδάκια και σνακ καλαμποκιού: Τα μισά περιέχουν τοξικές και καρκινογόνες ουσίες.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο