Σάββατο, 29 Μαρτίου, 2025
13.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Eurostat: Οι διαδικτυακές αγορές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς

ΑρχικήΝέαEurostat: Οι διαδικτυακές αγορές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς
spot_img

Οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην ΕΕ. Οι μεγάλες αγορές στους εμπορικούς δρόμους που επηρεάστηκαν από τους περιορισμούς της COVID-19 και οι αλλαγές στις συνήθειες και τις προτιμήσεις είχαν συνέπειες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Κατά τους 12 μήνες πριν από την έρευνα του 2021, το 90% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχαν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, το 74% των οποίων είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση. Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2020 (73% των χρηστών του διαδικτύου) και κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2016 (63%).

- Advertisement -

Τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του διαδικτύου που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες μέσω διαδικτύου κατά τους 12 μήνες πριν από την έρευνα καταγράφηκαν στην Ολλανδία (94%), στη Δανία (92%) και τη Σουηδία (89%). Από την άλλη, λιγότερο από το 50% είχε κάνει αγορές στο διαδίκτυο στη Ρουμανία (44%) και τη Βουλγαρία (42%).

Bar graph: Χρήστες του Διαδικτύου που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση ως % των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο τους προηγούμενους 12 μήνες, 2021 σε σύγκριση με το 2016

Κατά την τελευταία πενταετία, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου καταγράφηκαν στην Τσεχία, τη Σλοβενία, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία, στην Κροατία και τη Λιθουανία.

Delivery από εστιατόρια, αλυσίδες fast-food και υπηρεσίες τροφοδοσίας στο 31%

Κατά τους 3 μήνες πριν από την έρευνα, οι πιο κοινές διαδικτυακές αγορές αγαθών ήταν ρούχα (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (που παρήγγειλαν από το 68% των διαδικτυακών αγοραστών). Τα wearables ακολουθήθηκαν από delivery από εστιατόρια, αλυσίδες fast-food και υπηρεσίες τροφοδοσίας (31%), έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (29%), καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (27%), ακολουθούμενη από έντυπα βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες (25%), αθλητικά είδη (εξαιρουμένων των αθλητικών ενδυμάτων) (24%), υπολογιστές, τάμπλετ, κινητά τηλέφωνα ή τα αξεσουάρ τους (23%) και τέλος παιδικά παιχνίδια και είδη φροντίδας παιδιών (20%).

Bar graph: Οι πιο δημοφιλείς διαδικτυακές αγορές αγαθών στην ΕΕ το 2021 ως % των ατόμων που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου για ιδιωτική χρήση τους προηγούμενους 3 μήνες
spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Είναι προτιμότερο να φάτε ένα πακέτο πατατάκια ή να πιείτε δύο ποτήρια κρασί; – Ο Ν. Ζορζοβίλης απαντά

Ο Νίκος Ζορζοβίλης, BSc Dietetics – MSc Sport Nutrition, απαντά στο τι είναι καλύτερο για την υγεία και τα κιλά μας: ένα πακέτο πατατάκια ή δύο ποτηράκια κρασί;

LIDL It: Εντοπίστηκαν υψηλά επίπεδα καρκινογόνου αρσενικού σε ρύζι – Η απάντηση της αλυσίδας

Έρευνα Ιταλικής Οργάνωσης προστασίας και ενημέρωσης των καταναλωτών για την παρουσία αρσενικού και καδμίου, σε 12 προϊόντα ρυζιού Arborio
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα