Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
27.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Heineken ανεβάζει τις τιμές παρά τον κίνδυνο για μείωση στις πωλήσεις

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΗ Heineken ανεβάζει τις τιμές παρά τον κίνδυνο για μείωση στις πωλήσεις
spot_img

Αντιμέτωπη με τον χειρότερο πληθωρισμό της τελευταίας δεκαετίας είναι η Heineken, η οποία έχει αποφασίσει να προβεί σε αύξηση των τιμών των προϊόντων της σε μια προσπάθειά της να αντισταθμίσει το υψηλότερο κόστος, συμπεριλαμβανομένων των απότομων αυξήσεων στο κόστος των βασικών προϊόντων, της ενέργειας και της ναυτιλίας.

Βέβαια, προειδοποιεί ότι αυτό μπορεί να κάνει τους καταναλωτές να πίνουν λιγότερη μπύρα αφού και εκείνοι με τη σειρά τους καλούνται να τα βγάλουν πέρα με το αυξημένο κόστος ζωής, όπως διαμορφώνεται πλέον.

Μάλιστα, εξαιτίας του πληθωρισμού έχει καθυστερήσει και η δημοσίευση της καθοδήγησης γύρω από τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας για το 2023 αφού αυτές επηρεάζονται άμεσα.

Όπως αναφέρει η standard το 2021 τα καθαρά έσοδα της Heineken αυξήθηκαν κατά 11,3% στα 21,9 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 80% στα δύο δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι όγκοι μπύρας παρουσίασαν 4,6% αύξηση κατά τη διάρκεια του έτους, με άνοδο 6,2% τους τελευταίους τρεις μήνες, καθώς επωφελήθηκαν από τους μειωμένους περιορισμούς στην Ευρώπη, ενώ οι πωλήσεις ήταν ιδιαίτερα δυνατές, σημειώνοντας αύξηση κατά 17,4% συγκριτικά με το 2020.

Πάντως, σε δηλώσεις του, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Dolf Van Den Brink, εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον, βασιζόμενος στις πολύ καλές επιδόσεις του 2021 παρά το «προκλητικό και ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον» και στον τρόπο «με τον οποίο διαμορφώνεται η στρατηγική EverGreen», εκτιμώντας ότι η εταιρεία είναι σε καλό δρόμο για «βιώσιμη μακροπρόθεσμη δημιουργία αξίας».

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων τροφίμων από την βιομηχανία – Η άγνωστη πρακτική στους καταναλωτές

Η επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων και μη συμμορφούμενων είναι θεμιτή πρακτική στην βιομηχανία τροφίμων, γνωστή ως rework, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις Αρχές.

Απάτη τροφίμων: Πιο συχνή και πιο επικίνδυνη από ότι πιστεύετε

Η απάτη τροφίμων υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων - Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής.

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα