Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, 2024
17.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γλειφιτζούρια με γεύση μπύρας για μείωση του άγχους των φιλάθλων σε αθλητικές διοργανώσεις

ΑρχικήΝέαΓλειφιτζούρια με γεύση μπύρας για μείωση του άγχους των φιλάθλων σε αθλητικές διοργανώσεις
spot_img

Βιργινία Κιμπουροπούλου

Η μπύρα και η παρακολούθηση αθλημάτων έχουν μια αμφίδρομη σχέση, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι πίνουν ένα ποτήρι παγωμένης μπύρας της αρεσκείας τους την ώρα που απολαμβάνουν κάποιον αγώνα στην τηλεόραση του σπιτιού τους ή σε κάποιο μπαρ. Έτσι, οι επωνυμίες μπύρας συχνά εστιάζουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα. Το UEFA Champions League, το SuperBowl, το NBA, το World Series, είναι μερικά από αυτά τα events. Και τώρα που έφτασε το March Madness, μια μεγάλη αθλητική διοργάνωση που περιμένουν πώς και πώς οι Αμερικανοί, η εταιρεία Coors Light αποφάσισε να πάει αυτή την παράδοση ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας γλειφιτζούρια με γεύση μπύρας .

Αυτά τα γλειφιτζούρια με γεύση μπύρας, δεν είναι αλκοολούχα, αλλά εξακολουθούν να προορίζονται μόνο για ενήλικες. Η Coors Light εμπνεύστηκε από έρευνα που δείχνει ότι το πιπίλισμα στα γλειφιτζούρια και άλλες σκληρές καραμέλες μπορεί να έχει μια ηρεμιστική επίδραση. Έτσι, αυτά τα γλυκά με γεύση μπύρας – που έχουν σχεδιαστεί για γεύση παρόμοια με την μπύρα Coors Light, περιλαμβάνουν ακόμη και ένα στρώμα εμπνευσμένο από τον αφρό στην κορυφή τους, φέρουν το όνομα “Chillollipops“.

«Ο Μάρτιος είναι μια από τις πιο αγχωτικές περιόδους του χρόνου για έναν φαν του μπάσκετ», είπε στην ανακοίνωση ο Marcelo Pascoa, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ για την οικογένεια επωνυμιών Coors. «Σε όλα τα απίστευτα σκαμπανεβάσματα του μπάσκετ του Μαρτίου, η Coors Light είναι η μάρκα που φέρνει μια στιγμή χαλάρωσης».

Εντάξει, αλλά μπορεί ένα γλειφιτζούρι να χαλαρώσει πραγματικά τους ανθρώπους; «Τα συναισθήματα είναι μεταδοτικά», εξήγησε ο Ντόναλντ Ε. Γκίμπσον, καθηγητής στο Κολλέγιο του Μανχάταν, σε μια δήλωση που έβγαλε η Coors. «Αν υπάρχουν δυνατά συναισθήματα γύρω μας, είναι πολύ εύκολο να παρασυρθούμε από αυτά. Πιστεύω ότι κάτι τόσο απλό, όπως ένα γλειφιτζούρι θα μπορούσε να έχει μια ηρεμιστική επίδραση σε μια συναισθηματικά φορτισμένη κατάσταση.”

Ο Pascoa, ως απάντηση στο αν “Θα λειτουργήσει;”πρόσθεσε «Δεν ξέρουμε, αλλά δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι κάποιος ήταν ποτέ δυστυχισμένος ή θυμωμένος με ένα γλειφιτζούρι στο στόμα του, οπότε θέλαμε να δοκιμάσουμε το πείραμα Coors Light Chillollipop».

Η Coors Light αναφέρει ότι η συσκευασία με έξι τεμάχια Coors Light Chillollipops θα είναι διαθέσιμη για αγορά κατά τη διάρκεια του τουρνουά μπάσκετ NCAA μέσω του shop.coorslight.com για 3,17 δολάρια, τιμή εμπνευσμένη από την ημερομηνία έναρξης του πρώτου κύκλου του March Madness.

Πηγές: sports.yahoo.com

https://www.foodandwine.com/news/coors-light-beer-lollipops

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Και άλλος σπάνιος τύπος σαλμονέλας σε Ιταλική ρόκα

Νέα ειδοποίηση για σοβαρό κίνδυνο από ρόκα προέλευσης Ιταλίας.

Ετικέτες τροφίμων: Ευρωπαϊκή έκθεση διαπιστώνει απάτη και παραπλάνηση των καταναλωτών

Τα κενά στη νομοθεσία επιτρέπουν τη χρήση ισχυρισμών υγείας ακόμη και σε προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη ή/και αλάτι.

Η ποικιλία πεπονιού που έχει προκαλέσει πάνω από 3.000 τροφικές δηλητηριάσεις

Από τους τέσσερις τύπους πεπονιών που έχουν συνδεθεί με τροφιμογενείς επιδημίες, τα πεπόνια cantaloupes ήταν τα πιο συχνά εμπλεκόμενα (67%) ως όχημα μετάδοσης.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο