Παρασκευή, 18 Απριλίου, 2025
19.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Superbowl: Τέλος στην αποκλειστικότητα διαφήμισης για την budweiser – “Σκοτωμός” για το ποια μπύρα θα διαφημιστεί

ΑρχικήΝέαΔιεθνήSuperbowl: Τέλος στην αποκλειστικότητα διαφήμισης για την budweiser - "Σκοτωμός" για το ποια μπύρα θα διαφημιστεί
spot_img

Ιστορική στιγμή για το superbowl. Αίρεται η αποκλειστικότητα διαφημίσεων της Anheuser-Busch, μητρική της budweiser, μετά από δεκαετίες.

   Στο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ με τη μεγαλύτερη διαφημιστική απήχηση, δαπανώνται δισεκατομμύρια στα ποτά που διαφημίζονται. Σύμφωνα με το New York times, ορισμένες εταιρίες πλήρωσαν στη Fox η οποία μεταδίδει το παιχνίδι, περισσότερα από 7 εκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση μόλις 30 δευτερολέπτων.

- Advertisement -

Το αμερικανικό πρωτάθλημα Εθνικής Football League (NFL), είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη διαφήμιση μπύρας, ωστόσο φέτος θα πραγματοποιηθεί με μια μεγάλη αλλαγή. Για πρώτη φορά από το 1989, οι θεατές του super Bowl, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν θα παρακολουθούν διαφημίσεις κατ’ αποκλειστικότητα από τη βιομηχανία της Anheuser-Busch, μητρική της budweiser.

   Σύμφωνα με τη New York times, η μητρική εταιρεία των Budweiser, Bud Light και Michelob Ultra, εγκατέλειψε τη συμφωνία αποκλειστικών δικαιωμάτων διαφήμισης σε εθνικό επίπεδο από τον περασμένο Ιούνιο. Η Anheuser-Busch ανέφερε σε έκθεση της: “Το Super Bowl είναι μια τεράστια στιγμή για τους καταναλωτές, αλλά δεν ευθυγραμμίζεται απαραίτητα με τη βασική στιγμή κατανάλωσης για τη βιομηχανία μπύρας. Εξελίσσουμε τις επενδύσεις μας έτσι ώστε οι επωνυμίες μας να φτάσουν στους σωστούς καταναλωτές, τη σωστή στιγμή, στο σωστό μέρος, με τα σωστά μηνύματα”.

    Έτσι οι ανταγωνιστές έσπευσαν να αδράξουν την μοναδική ευκαιρία που τους δίνεται. “Μας πήρε λιγότερο από ένα λεπτό για να αποφασίσουμε”, είπε η Michelle St. Jacques, η επικεφαλής μάρκετινγκ της Molson Coors, της μητρικής εταιρείας επωνυμιών συμπεριλαμβανομένων των Coors Light και Miller Lite. “Είμασταν σε φάση ‘ας αρχίσει το παιχνίδι”. Ενώ ο Jonnie Cahill, επικεφαλής μάρκετινγκ της Heineken, η οποία θα παρουσίαζε τη μπύρα χωρίς αλκοόλ σε διαφήμιση την Κυριακή, είπε: “Ως C.M.O., όταν έγινε αυτή η ανακοίνωση, φυσικά τα μάτια σου ανοίγουν και σκέφτεσαι, Τι θα γινόταν αν ;” Πρόσθεσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε πρόσβαση στο Super Bowl”. “Για εμάς, είναι πραγματικά μια ευκαιρία που δίνεται μια φορά στη ζωή. Αυτό που κάνουμε τώρα πρέπει να είναι τόσο σπουδαίο που να το κάνει να μετράει για τα επόμενα 30 χρόνια, και να εκπλήξει τον κόσμο”, είπε ο Marcelo Proenca Pascoa, ο οποίος έχει τον ίδιο ρόλο για τις επωνυμίες της Coors.

   Η Anheuser-Busch ωστόσο θα συνεχίσει να προβάλει διαφήμίσεις της, πιο συγκεκριμένα τα Bud Light, Michelob Ultra και Busch Light θα προβάλλονται σε εθνικό επίπεδο, ενώ οι διαφημίσεις Budweiser θα προβάλλονται σε συγκεκριμένες αγορές.“Είναι χρήσιμο να θυμόμαστε ότι η Anheuser-Busch ήταν και θα συνεχίσει να είναι ο μεγαλύτερος διαφημιστής στο Super Bowl”, δήλωσε στην USA Today ο Daniel Blake, αντιπρόεδρος των mainstream επωνυμιών στην Anheuser-Busch. 

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέο και πολύ επικίνδυνο παθογόνο εντοπίστηκε σε κοτόπουλα λιανικής – Προκαλεί μαζικές τροφικές δηλητηριάσεις

Σοβαρός χαρακτηρίζεται ο αναδυόμενος κίνδυνος από το βακτήριο Escherichia albertii σε κοτόπουλα - Διεθνή συνεργασία ζητούν ερευνητές

Επιβίωση των μελισσών χωρίς γύρη – Επιστημονική ανακάλυψη μετά από έρευνα 10 ετών

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν μια νέα πηγή τροφής που έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί τις αποικίες μελισσών επ' αόριστον χωρίς φυσική γύρη

ΕΕ: Τα καλλυντικά παραμένουν και το 2024 τα πιο επικίνδυνα προϊόντα στην ευρωπαϊκή αγορά – Έκθεση του RAPEX

Τα καλλυντικά βρίσκονται ξανά στην κορυφή της λίστας των πιο επικίνδυνων προϊόντων που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα