Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
24.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Superbowl: Τέλος στην αποκλειστικότητα διαφήμισης για την budweiser – “Σκοτωμός” για το ποια μπύρα θα διαφημιστεί

ΑρχικήΝέαΔιεθνήSuperbowl: Τέλος στην αποκλειστικότητα διαφήμισης για την budweiser - "Σκοτωμός" για το ποια μπύρα θα διαφημιστεί
spot_img

Ιστορική στιγμή για το superbowl. Αίρεται η αποκλειστικότητα διαφημίσεων της Anheuser-Busch, μητρική της budweiser, μετά από δεκαετίες.

   Στο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ με τη μεγαλύτερη διαφημιστική απήχηση, δαπανώνται δισεκατομμύρια στα ποτά που διαφημίζονται. Σύμφωνα με το New York times, ορισμένες εταιρίες πλήρωσαν στη Fox η οποία μεταδίδει το παιχνίδι, περισσότερα από 7 εκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση μόλις 30 δευτερολέπτων.

Το αμερικανικό πρωτάθλημα Εθνικής Football League (NFL), είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη διαφήμιση μπύρας, ωστόσο φέτος θα πραγματοποιηθεί με μια μεγάλη αλλαγή. Για πρώτη φορά από το 1989, οι θεατές του super Bowl, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν θα παρακολουθούν διαφημίσεις κατ’ αποκλειστικότητα από τη βιομηχανία της Anheuser-Busch, μητρική της budweiser.

   Σύμφωνα με τη New York times, η μητρική εταιρεία των Budweiser, Bud Light και Michelob Ultra, εγκατέλειψε τη συμφωνία αποκλειστικών δικαιωμάτων διαφήμισης σε εθνικό επίπεδο από τον περασμένο Ιούνιο. Η Anheuser-Busch ανέφερε σε έκθεση της: “Το Super Bowl είναι μια τεράστια στιγμή για τους καταναλωτές, αλλά δεν ευθυγραμμίζεται απαραίτητα με τη βασική στιγμή κατανάλωσης για τη βιομηχανία μπύρας. Εξελίσσουμε τις επενδύσεις μας έτσι ώστε οι επωνυμίες μας να φτάσουν στους σωστούς καταναλωτές, τη σωστή στιγμή, στο σωστό μέρος, με τα σωστά μηνύματα”.

    Έτσι οι ανταγωνιστές έσπευσαν να αδράξουν την μοναδική ευκαιρία που τους δίνεται. “Μας πήρε λιγότερο από ένα λεπτό για να αποφασίσουμε”, είπε η Michelle St. Jacques, η επικεφαλής μάρκετινγκ της Molson Coors, της μητρικής εταιρείας επωνυμιών συμπεριλαμβανομένων των Coors Light και Miller Lite. “Είμασταν σε φάση ‘ας αρχίσει το παιχνίδι”. Ενώ ο Jonnie Cahill, επικεφαλής μάρκετινγκ της Heineken, η οποία θα παρουσίαζε τη μπύρα χωρίς αλκοόλ σε διαφήμιση την Κυριακή, είπε: “Ως C.M.O., όταν έγινε αυτή η ανακοίνωση, φυσικά τα μάτια σου ανοίγουν και σκέφτεσαι, Τι θα γινόταν αν ;” Πρόσθεσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε πρόσβαση στο Super Bowl”. “Για εμάς, είναι πραγματικά μια ευκαιρία που δίνεται μια φορά στη ζωή. Αυτό που κάνουμε τώρα πρέπει να είναι τόσο σπουδαίο που να το κάνει να μετράει για τα επόμενα 30 χρόνια, και να εκπλήξει τον κόσμο”, είπε ο Marcelo Proenca Pascoa, ο οποίος έχει τον ίδιο ρόλο για τις επωνυμίες της Coors.

   Η Anheuser-Busch ωστόσο θα συνεχίσει να προβάλει διαφήμίσεις της, πιο συγκεκριμένα τα Bud Light, Michelob Ultra και Busch Light θα προβάλλονται σε εθνικό επίπεδο, ενώ οι διαφημίσεις Budweiser θα προβάλλονται σε συγκεκριμένες αγορές.“Είναι χρήσιμο να θυμόμαστε ότι η Anheuser-Busch ήταν και θα συνεχίσει να είναι ο μεγαλύτερος διαφημιστής στο Super Bowl”, δήλωσε στην USA Today ο Daniel Blake, αντιπρόεδρος των mainstream επωνυμιών στην Anheuser-Busch. 

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

«Υποψίες απάτης τροφίμων» στη ΕΕ τον Φεβρουάριο του 2024

Μακράν οι περισσότερες ενημερώσεις αφορούσαν σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων σε φρούτα και λαχανικά.

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα