Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024
20.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση των Ευρωπαίων καταναλωτών στην εξοικονόμηση ενέργειας

ΑρχικήΝέαΕκστρατεία για την ευαισθητοποίηση των Ευρωπαίων καταναλωτών στην εξοικονόμηση ενέργειας
spot_img

Β. Κορκίδης: Οι επιχειρήσεις οφείλουμε να υποστηρίξουμε τη μετάβαση στην ενεργειακή βιωσιμότητα.

Κοινή εκστρατεία ξεκίνησαν η EuroCommerce και η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους ευρωπαίους καταναλωτές στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους. Το επιμελητήριο αναφέρει ότι η  BEUC συγκέντρωσε μια σειρά από μέτρα και συμβουλές για τα νοικοκυριά και η EuroCommerce οδηγίες για τις επιχειρήσεις «καθώς οι ευρωπαίοι καταναλωτές εξακολουθούν, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, να αντιμετωπίζουν έναν επίμονο πληθωρισμό και οικονομικές δυσκολίες λόγω της ενεργειακής κρίσης».

Δηλαδή καταρτίστηκε μια «λίστα ελέγχου» με συμβουλές προς τους καταναλωτές όπως, για παράδειγμα, η μείωση της θερμοκρασίας εσωτερικών χώρων τον χειμώνα και το καλοκαίρι, καθώς και η προσεκτική χρήση των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, που μπορούν να κάνουν διαφορά στους λογαριασμούς ενέργειας και μπορεί να τους καθοδηγήσει στην βιώσιμη ενεργειακή μετάβαση.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, επισημαίνει: «Οι μικρομεσαίοι της ελληνικής αγοράς ταυτιζόμαστε με τους καταναλωτές, αφού, πρώτα από όλα, είμαστε όλοι καταναλωτές. Πρέπει, λοιπόν, πολλοί μαζί, να εργαστούμε και να συνεργαστούμε για να προστατευτούμε, μειώνοντας το ενεργειακό κόστος στα καταστήματα λιανικής, αλλά και τις επιχειρήσεις παραγωγής, μεταποίησης, χονδρικής και logistics. Οι θεσμικοί φορείς, πρέπει να παρέχουμε την απαραίτητη υποστήριξη, ώστε να βοηθήσουμε ουσιαστικά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, αλλά και αποτελεσματικά, στη μείωση του κόστους των λογαριασμών νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Ο βασικός παράγοντας που διέπει τον τρέχοντα “πολυμορφικό” πληθωρισμό στην Ευρωζώνη, πρωτίστως, περιλαμβάνει το αυξημένο κόστος ενέργειας στην αγροτική και βιομηχανική παραγωγή, καθώς και όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Οι επιχειρήσεις οφείλουμε, λοιπόν, να υποστηρίξουμε τη μετάβαση στην ενεργειακή βιωσιμότητα η οποία, όμως, απαιτεί κοινή προσπάθεια για να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους της ΕΕ μέχρι το 2030. Στην Ελλάδα, τα επιδοτούμενα προγράμματα “Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή” το 2022, αλλά και το νέο “Εξοικονομώ” το 2023, σίγουρα, προηγήθηκαν της κοινής ευρωπαϊκής εκστρατείας.»

ΑΠΕ

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Κλείνει η μεγάλη Ιταλική γαλακτοβιομηχανία μετά το σκάνδαλο νοθείας – Όλα ξεκίνησαν από καταγγελίες πρώην υπαλλήλων

Ανεστάλησαν οι δραστηριότητες στο γαλακτοκομείο Fattorie Marchigiane και αντικαταστάθηκε ο διευθυντής παραγωγής.

Καταγγελίες στο cibum για απάτες σε ελληνικά σούπερ μάρκετ

Παραπλανητικές προσφορές και ψευδείς εκπτώσεις.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα