Ακόμα και για τον μεγαλύτερο παίχτη στην κατηγορία αναψυκτικών, το λανσάρισμα νέου προϊόντος δεν είναι εύκολο.
Τον Μάρτιο του 2020 η Coca Cola κυκλοφόρησε το ανθρακούχο νερό Aha σε οκτώ γεύσεις δύο εκ των οποίων περιέχουν και καφεΐνη, για να ανταγωνιστεί το LaCroix και το PepsiCo’s Bubly και, ήταν το πρώτο μεγάλο ντεμπούτο της μάρκας του γίγαντα ποτών από το 2006. Όμως ακόμα και για τον μεγαλύτερο παίχτη στην κατηγορία αναψυκτικών το λανσάρισμα νέου προϊόντος στο οποίο επένδυσε πολλά σε εκτρατεία μάρκετινγκ, δεν φάνηκε να είναι εύκολη υπόθεση. Το νέο ανθρακούχο νερό, δεν βρήκε την ανταπόκριση που περίμενε από τους καταναλωτές.
- Σχετικό θέμα: Βιομηχανία Τροφίμων: Οδηγίες για την καινοτομία και την ανασύνθεση προϊόντος – Της Άννας Λεκατσά*
«Οι πωλήσεις της μάρκας ανθρακούχου νερού της Coca-Cola, AHA, έχουν επιδεινωθεί εν μέσω ανταγωνισμού με την αναπτυσσόμενη μάρκα ανθρακούχου νερού της PepsiCo, Bubly» ανέφερε το Beverage Digest σύμφωνα με το οποίο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 42% το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Ως αποτέλεσμα της μειωμένης ζήτησης η Coca-Cola Company θα περικόψει τη διανομή των προϊόντων της Aha Sparkling Water στις ΗΠΑ, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Food Dive. Το 2024, τα Aha θα είναι διαθέσιμα μόνο σε «εστιασμένα κανάλια» και σε μηχανές Coca-Cola Freestyle και θα συνεχίσουν να πωλούνται στον Καναδά.
Ο εκπρόσωπος της Coca Cola είπε πως η εταιρεία θα εστιαστεί τώρα στην προώθηση του Topo Chico, μια καθιερωμένη μάρκα μεταλλικού νερού την οποία απέκτησε για 220 εκατομμύρια δολάρια το 2017.