Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι καταναλωτές βάζουν Χ στα κονσερβοποιημένα κρασιά – Κερδίζει το διαχρονικό γυάλινο μπουκάλι

ΑρχικήΝέαΣυσκευασίαΟι καταναλωτές βάζουν Χ στα κονσερβοποιημένα κρασιά - Κερδίζει το διαχρονικό γυάλινο μπουκάλι
spot_img

Αυστραλιανή μελέτη έρχεται σε αντίθεση με τις προβλέψεις της αγοράς.

   Διστακτικοί προς το κονσερβοποιημένο κρασί παρουσιάστηκαν οι καταναλωτές σε νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Ehrenberg-Bass για το Ίδρυμα Wolf Blass σε 1200 Αυστραλούς, ενώ τα παραδοσιακά γυάλινα μπουκάλια εξακολουθούν να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή για τους πότες κρασιού.

   Στο μεταξύ, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Wine Industry Network LLC, τον Αύγουστο του 2020, τα κονσερβοποιημένα αλκοολούχα ποτά είχαν κερδίσει τεράστια δημοτικότητα κατά την περίοδο του lockdown, με την τάση των καταναλωτών να παρουσιάζει άνοδο. Η πρόβλεψη ήταν πως το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς κονσερβοποιημένων κρασιών θα αποτιμηθεί σε 571,8 εκατομμύρια USD έως το 2028, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 13,2% από το 2021 έως το 2028. Η ζήτηση οδηγείται από την αυξανόμενη κλίση των καταναλωτών προς έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα, λόγω του πολυάσχολου τρόπου ζωής τους και του ταραχώδους προγράμματος εργασίας.

   Η νέα μελέτη έρχεται σε αντίθεση με αυτά τα αποτελέσματα, καθώς ανακάλυψε ότι μετά από τα γυάλινα μπουκάλια, οι καταναλωτές προτιμούσαν το βαρελίσιο κρασί και τα επίπεδα πλαστικά μπουκάλια κρασιού πριν από τα κονσερβοποιημένα μπουκάλια στο κάτω μέρος της ιεραρχίας, τα οποία οι πότες «έδεσαν στενά με συγκεκριμένες περιστάσεις, όπως το να πίνουν σε εξωτερικούς χώρους», είπε.

   Η έρευνα τόνισε επίσης ότι τα συμβατικά γυάλινα μπουκάλια κρασιού ήταν η μεγαλύτερη πηγή εκπομπών άνθρακα της οινοβιομηχανίας, με την κατασκευή ενός μόνο μπουκαλιού που παράγει 1,25 κιλά διοξειδίου του άνθρακα. Συνολικά, η παραγωγή και η μεταφορά γυάλινων φιαλών κρασιού αποτελούν πάνω από τα δύο τρίτα της συνολικής παραγωγής άνθρακα της οινοποιίας, με ορισμένες από τις λιγότερο προτιμώμενες επιλογές από τους πότες να προσφέρουν στην πραγματικότητα τα καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά τη βιωσιμότητα.

   Η μελέτη ανακάλυψε ότι οι εναλλακτικές συσκευασίες που περιλαμβάνουν σακούλα σε κουτί και κουτιά από αλουμίνιο, καθώς και νέες μορφές, όπως επίπεδες πλαστικές φιάλες, εισέρχονταν στην αγορά και θα μπορούσαν να είναι έως και 51% πιο αποδοτικές ως προς τον άνθρακα από το γυαλί.

    Ο επικεφαλής ερευνητής Jakob Mesidis είπε ότι η προηγούμενη έρευνα για τη συσκευασία κρασιού είχε επικεντρωθεί στις προτιμήσεις της ετικέτας και του κλεισίματος του κρασιού, αλλά δεν είχε δοθεί μεγάλη προσοχή στη μορφή της συσκευασίας. Είπε ότι οι Αυστραλοί καταναλωτές ήταν ανθεκτικοί στο να υιοθετήσουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές. «Γνωρίζαμε ότι οι καταναλωτές δεν αγόραζαν εναλλακτικά συσκευασμένο κρασί με τον ίδιο ρυθμό που το αγόραζαν εμφιαλωμένο, οπότε θέλαμε να μάθουμε τι πρέπει να αλλάξουμε για να τους παρακινήσουμε να επιλέξουν πιο βιώσιμες επιλογές.

    Μιλώντας για το κρασί σε κονσέρβα, ο Mesidis εξήγησε ότι δεν είναι παρά μια επερχόμενη μορφή συσκευασίας, που θα μπορούσε να εξηγήσει την τοποθέτησή του στην ιεραρχία των προτιμήσεων. Είπε: “Το κρασί σε κονσέρβα έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα μικρό μέρος της αγοράς. Τα επίπεδα μπουκάλια εισήχθησαν μόλις πρόσφατα στην Αυστραλία, αλλά έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα στο εξωτερικό”. Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η συσκευασία ήταν η μεγαλύτερη επιρροή στις επιλογές των καταναλωτών με την τιμή να έρχεται δεύτερη και τη βιωσιμότητα και το εμπορικό σήμα να εξαρτώνται από την ηλικία όσον αφορά τις προτεραιότητες.

   Οι εναλλακτικές μορφές κρασιού αγοράζονταν επίσης συνήθως περισσότερο από νεότερους. Διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να επιλέξουν εναλλακτική συσκευασία κρασιού όταν η τιμή τους είναι σε μεσαίο έως χαμηλό εύρος τιμών και εάν προέρχεται από μια γνωστή, διάσημη μάρκα. Ο Mesidis πρόσθεσε: «Εάν η αποστολή ενός μικρότερου, λιγότερο γνωστού οινοποιείου είναι να αναπτύξει όσο το δυνατόν περισσότερο το εμπορικό σήμα του, δεν είναι ο σωστός τρόπος να βασίζεται αποκλειστικά σε εναλλακτικά συσκευασμένα κρασιά. Η έρευνα σε αυτόν τον χώρο είναι ακόμα νέα και υπάρχει συναρπαστική δουλειά που πρέπει να γίνει για να κατανοήσουμε καλύτερα αυτό το αναπτυσσόμενο κομμάτι της οινοποιίας».

https://www.thedrinksbusiness.com/2024/01/canned-wine-least-preferred-packaging-for-consumers/

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο