Μία θετική έκπληξη…
Η αγορά των μικρών καταστημάτων λιανικής τροφίμων εκπλήσσει θετικά, καθώς συνεχίζει να αναπτύσσεται εντυπωσιακά, σημειώνοντας σταθερά ανοδική πορεία από την περίοδο της πανδημικής κρίσης μέχρι σήμερα. Τα συγκεκριμένα καταστήματα –μίνι μάρκετ, περίπτερα, κιόσκια, παραδοσιακά παντοπωλεία νέας γενιάς κ.ά.– αντιπροσωπεύουν τζίρο που αντιστοιχεί στα 11 περίπου δισ. ευρώ στο σύνολο των 25 δισ. της συνολικής αγοράς τροφίμων λιανικής.
Αυτές τις αναδυόμενες τάσεις που παρατηρούνται στην λιανική των τροφίμων περιγράφονται σε αυτό το άρθρο του κ. Ζαΐρη.
Θα κερδίσουν περισσότερο μερίδιο αγοράς τα μικρά καταστήματα; Τι κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες για να μην χάσουν τζίρο;
Η ευκολία στην πρόσβαση και η προσωπική σχέση μεταξύ πελάτη και λιανοπώλη ίσως κρίνει πολλά στο άμεσο μέλλον…
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet