ΑρχικήΕπιστήμηΣταγόνες επιστήμηςΚάνει ένα αυγό την ημέρα τον καρδιολόγο…πέρα;

Κάνει ένα αυγό την ημέρα τον καρδιολόγο…πέρα;

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Harvard αποδεικνύει αν πράγματι ένα αυγό τη μέρα θα μπορούσε να συμβάλλει στη μείωση- ή όχι- παραγόντων που σχετίζονται με την καρδιαγγειακή νόσο.

Τα πλεονεκτήματα και διατροφικά οφέλη των αυγών είναι πολλά. Τα αυγά είναι, μεταξύ άλλων πλούσια σε Ω3, σίδηρο και βιταμίνες και αποτελούν ένα νόστιμο και χορταστικό γεύμα για κάθε ώρα της ημέρας και σε πάρα πολλές μορφές. Γνωρίζουμε, επίσης, ως τώρα και για τις ευεργετικές του ιδιότητες στην καρδιά. Αλλά, είναι πραγματικά εντάξει ένα αυγό την ημέρα για την υγεία της καρδιάς; Ίσως όχι, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη για την απάντηση σε αυτή την ερώτηση, από το πανεπιστήμιο του Harvard.

- Advertisement -

Για μέρος της μελέτης, οι ερευνητές εξέτασαν την κατανάλωση αυγών και χοληστερόλης σε περισσότερους από 27.000 άνδρες που συμμετείχαν σε μια μακροχρόνια μελέτη για τον καρκίνο που παρακολούθησε τους συμμετέχοντες για έως και 31 χρόνια. Επίσης, συγκέντρωσαν και εξέτασαν δεδομένα από 41 παρόμοιες μελέτες σχετικά με τα αυγά, τη διατροφική πρόσληψη χοληστερόλης και τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα. 

Συνολικά, διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση αυγών – περίπου ένα την ημέρα – και η μεγαλύτερη διατροφική χοληστερόλη συνδέονταν με ελαφρώς υψηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο. Τα ευρήματα αυτά, ωστόσο, εξετάζουν τα αποτελέσματα της πρόσληψης του αυγού και όχι τα αίτια που οδήγησαν τους ασθενείς σε αυτή την κατάσταση. Η μελέτη υποστηρίζει, επίσης, μια συμβουλή πρόληψης που προτείνουν πολλοί καρδιολόγοι: αν σας αρέσουν τα αυγά, περιορίστε την κατανάλωσή σας σε λίγα την εβδομάδα, συνδυάζοντάς τα με άλλες τροφές, όπως πχ ομελέτα με λαχανικά.

- Advertisement -

Πηγή: Health Harvard

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Οι επιστήμονες αποφάσισαν: Αυτό είναι το πιο θρεπτικό λαχανικό στον κόσμο

Επιστήμονες του CDC κατέταξαν 41 φρούτα και λαχανικά με βάση την πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Μόνο ένα πήρε βαθμολογία 100

Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων: Οι “30 Εντολές” που μπορούν να αποτρέψουν μια τροφική δηλητηρίαση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων, το cibum συγκεντρώνει 30 πρακτικές οδηγίες που μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη μείωση των τροφιμογενών περιστατικών και στην προστασία της δημόσιας υγείας