Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
20 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έκρηξη της ζήτησης για καυτερά φαγητά – Το 50% των millennials και της Gen Z χρησιμοποιούν πικάντικες σάλτσες!

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΈκρηξη της ζήτησης για καυτερά φαγητά - Το 50% των millennials και της Gen Z χρησιμοποιούν πικάντικες σάλτσες!
spot_img

Ο ρόλος του διαδικτύου, των Millennials και της Gen Z.

   Πριν λίγες μέρες ο Ed Currie παρουσίασε την Pepper X, πιο καυτερή σάλτσα στον κόσμο την οποία ανέπτυξε στη Νότια Καρολίνα. «Ένιωθα τη ζέστη για τρεισήμισι ώρες», είπε. “Μετά ήρθαν οι κράμπες. Και αυτές οι κράμπες είναι φρικτές”, πρόσθεσε ο Currie. «Ήμουν ξαπλωμένος σε έναν μαρμάρινο τοίχο για περίπου μια ώρα στη βροχή, στενάζοντας από τον πόνο». Η σάλτσα του απέσπασε το ρεκόρ Guinness, ξεπερνώντας έτσι τον προκάτοχο του, Carolina Reaper, που είχε φτιάξει πάλι ο ίδιος. «Το επίσημο Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες για το Pepper X είναι 2,693 εκατομμύρια μονάδες θερμότητας Scoville. Ο κόπος του Currie σίγουρα θα μεταφραστεί σε χρήμα καθώς η “μόδα” των καυτερών τροφίμων ήρθε για να μείνει!

    Η αυξανόμενη παγκοσμιοποίηση και η ανταλλαγή γαστρονομικών εμπειριών από χώρα σε χώρα, έχει οδηγήσει σε μια ραγδαία αύξηση της αγοράς πικάντικων και καυτερών τροφίμων, μεταξύ των οποίων και η καυτερή σάλτσα, η αγορά της οποίας, αναμένεται να ξεπεράσει τα 4,37 δισεκατομμύρια μέχρι το 2030 με CAGR 7,26%. Μάλιστα, ανάλυση από τον επενδυτικό όμιλο εστιατορίων Foodbytes διαπίστωσε ότι μεγάλες αλυσίδες στις ΗΠΑ πρόσθεσαν πέρυσι, 275 είδη που περιελάμβαναν τη λέξη «πικάντικο».

   Σύμφωνα με το SkyQuest, η αγορά της καυτερής σάλτσας έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλής, προσθέτοντας μια πικάντικη γεύση σε διάφορα πιάτα. Η ευελιξία της εκτείνεται πέρα από τα αλμυρά γεύματα, καθώς οι καυτερές σάλτσες συμπληρώνουν επίσης γλυκά και αλμυρά σνακ, λιχουδιές με βάση το κρέας και πολλά άλλα. Η αυξανόμενη δημοτικότητα της καυτερής σάλτσας είναι εμφανής στην ευρεία χρήση της και στον αυξανόμενο αριθμό των καταναλωτών, που αναζητούν πιο τολμηρές και πικάντικες γεύσεις. 

   Από τις σημαντικότερες μάρκες καυτερής σάλτσας παγκοσμίως είναι Kraft Heinz, η Unilever PLC, McCormick & Company, Incorporated, η Huy Fong Foods, Inc., η Tabasco (McIlhenny Company) κ.α. Η Kraft Heinz, παρουσίασε πρόσφατα το εμπορικό σήμα της καυτερής σάλτσας. Οι καυτερές σάλτσες Kumana, είναι εμπνευσμένες από την κουζίνα της Βενεζουέλας και διαθέτουν μια φόρμουλα με βάση το αβοκάντο, προσφέροντας μια μοναδική και γευστική εμπειρία, αφού συνδυάζουν την κρεμώδη υφή του αβοκάντο με ένα πικάντικο λάκτισμα. Το λανσάρισμα αυτών των καυτερών σαλτσών στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου ανέδειξε την αφοσίωση της Kraft Heinz στη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της και στην κάλυψη των εξελισσόμενων γευστικών προτιμήσεων των καταναλωτών.

    Η Kraft Heinz είπε ότι η έρευνά της έδειξε ότι σχεδόν το 50% των millennials και των καταναλωτών της γενιάς Z χρησιμοποιούν πικάντικες σάλτσες και είναι σε έτοιμη για ακόμα περισσότερα… «Μερικά από τα πιο δημοφιλή πιάτα είναι τα πικάντικα χοιρινά νουντλς», είπε ο σεφ Τσαντ Νιούτον από το East Side Pho του Νάσβιλ. Μεταξύ των κορυφαίων 10 πιο γρήγορα αν αναπτυσσόμενων προϊόντων στα μενού των εστιατορίων περιλαμβάνουν πιάτα καρυκευμένα με Tajin, ένα μείγμα από ήπιες πιπεριές τσίλι, λάιμ και θαλασσινό αλάτι. 

    Στο μεταξύ το πικάντικο φαγητό δεν είναι απλώς μια μόδα στον κλάδο των εστιατορίων στις ΗΠΑ, είναι μια αλλαγή των καταναλωτών που ήρθε για να μείνει, λένε οι ειδικοί του κλάδου των εστιατορίων. “Κάθε τύπος επιχείρησης τροφίμων έχει δει τον αντίκτυπο της αυξανόμενης δημοτικότητας της καυτερής σάλτσας και των πικάντικων φαγητών, αυτή η επίμονη τάση των καταναλωτών έχει προκαλέσει αισθητές αλλαγές στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού [και] έχει αυξήσει συγκεκριμένες γεύσεις όπως το sriracha σε παγκόσμια δημοτικότητα”, δήλωσε εκπρόσωπος της έκθεση Food Trend Report της Nestle USA για το 2024, στο Newsweek.

    Η στροφή σε ένα πιο πικάντικο γευστικό προφίλ έχει διάφορους λόγους, αλλά ένας βασικός παράγοντας αφορά τις νεότερες γενιές και την αναζήτησή τους για διαφορετικές γεύσεις. Η California Pizza Kitchen αποκάλυψε την Hot Honey Croissant Crust Pizza φέτος, με το ζεστό μέλι να γίνεται μια σχεδόν εθνική γεύση στα μενού σε όλη τη χώρα.

    Ακόμη και οι εταιρείες κατεψυγμένων τροφίμων έχουν ακολουθήσει την τάση, με την Stouffer’s να λανσάρει ένα Spicy Nacho Mac και το Hot Pockets να πουλά την έκδοση Hot Ones του κλασικού σνακ. «Γνωρίζουμε ότι η χώρα βρίσκεται στο δρόμο προς την πλειοψηφία της μειοψηφίας και οι καταναλωτές Gen Z και Millennial δεν είναι μόνο πιο πολυπολιτισμικοί, αλλά είναι πιο εκτεθειμένοι σε αυτές τις τάσεις μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε ο Van Houten στο Newsweek. “Σχεδόν το 80% των καταναλωτών Gen Z λένε ότι έχουν δοκιμάσει ένα φαγητό ή μια γεύση που είδαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Βλέπουμε κανάλια υπηρεσιών φαγητού να προσφέρουν πικάντικες γεύσεις σχεδόν σε τρία στα τέσσερα μενού”.

     Το 2020, η Mintel ανέφερε ότι το 75% των καταναλωτών απολάμβαναν πικάντικες γεύσεις. Και το 2021, μια έρευνα του Instacart έδειξε ότι το 74% των αγοραστών τρώνε καυτερή σάλτσα με το φαγητό τους. Συγκεκριμένα, η σάλτσα sriracha έχει εκραγεί σε δημοτικότητα, με το παραδοσιακό ασιατικό καρύκευμα να αυξάνεται σε πωλήσεις κατά 45% μεταξύ 2007 και 2021, σύμφωνα με την έρευνα της Innova. Οι πωλήσεις ειδών παντοπωλείου για την κατηγορία καυτερής σάλτσας αυξήθηκαν επίσης κατά 5,2% στα 789,9 εκατομμύρια δολάρια το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς IRI.

     Επειδή πολλοί Αμερικανοί άρχισαν να μαγειρεύουν διαφορετικά είδη φαγητού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο πικάντικες γεύσεις τόσο για το μαγείρεμα στο σπίτι όσο και για παραγγελίες σε εστιατόρια. «Αυτές οι γεύσεις ήταν γενικά πάντα μοντέρνες», είπε στο Food & Beverage Insider η Shannon Cushen, διευθύντρια μάρκετινγκ για το Fuchs North America. “Αλλά ο τρόπος που εκδηλώθηκε αυτή η τάση συνέχισε να αλλάζει. Έτσι, πάντα είχαμε επωνυμίες που ενδιαφέρονται για καυτερές και πικάντικες γεύσεις, αλλά τα είδη των καυτερών και πικάντικων γεύσεων που αναζητούν έχουν αλλάξει για να αντικατοπτρίζουν τα γούστα των καταναλωτών”.

    Ακόμη και οι τάσεις της αναζήτησης Google αντικατοπτρίζουν την ώθηση για πιο πικάντικες γεύσεις. Μεταξύ 2008 και 2020, οι αναζητήσεις για καυτερές σάλτσες εκτοξεύτηκαν κατά 210%, σύμφωνα με το Google Trends, αντανακλώντας το μεταβαλλόμενο συναίσθημα των καταναλωτών.

Πηγές:

https://www.wtkr.com/spicy-food-industry-on-fire-as-more-eaters-seek-the-heat

https://www.globenewswire.com/news-release/2023/07/18/2706551/0/en/Hot-Sauce-Market-to-Surpass-4-37-Billion-by-2030-Drives-Due-to-the-Increasing-Globalization-Of-Food-Cultures.html

https://www.newsweek.com/spicy-foods-era-beginning-restaurants-1837591

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο