Περίπου οι μισοί Βρετανοί πίνουν τσάι σαν εναλλακτική λύση στο αλκοόλ, ως αποτέλεσμα της πανδημίας και της ακρίβειας.
Το ότι οι Βρετανοί αγαπούν το τσάι είναι διεθνώς γνωστό, αλλά αρκεί αυτή τους η αγάπη για να προτιμήσουν μια κούπα τσάι από ένα ποτό στο τέλος μιας κουραστικής μέρας; Η εταιρεία παροχής πληροφοριών και επιχειρηματικών συμβουλευτικών λύσεων, Mintel, διεξήγαγε μια έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία σχετικά με τη σχέση των καταναλωτών με το τσάι συγκριτικά με άλλα αλκοολούχα ροφήματα.
Σύμφωνα με την έρευνα, ενώ ένα ποτήρι αλκοόλ είναι πράγματι ελκυστικό ελκυστικό, περίπου οι μισοί (48%) από τους Βρετανούς λάτρεις του τσαγιού λένε ότι μερικές φορές πίνουν τσάι ως εναλλακτική λύση στο αλκοόλ.
Οι κύριοι οπαδοί του τσαγιού είναι η ευμετάβλητη γενιά των Millennials (ηλικίας 26-41 ετών), καθώς το 55% αυτών μερικές φορές προτιμά μια κούπα τσάι από άλλα αλκοολούχα ροφήματα, ενώ μόλις το 44% των ατόμων ηλικίας 65 ετών και άνω κάνουν κάτι ανάλογο. Συνολικά, οι μισοί (49%) Βρετανοί συμμετέχοντες συμφωνούν ότι το τσάι είναι μια καλή εναλλακτική λύση σε ένα αλκοολούχο ποτό.
Οι οικονομικοί παράγοντες ενδεχομένως παίζουν ρόλο σε αυτή την τάση, καθώς το 64% των ερωτηθέντων θεωρεί πως ακόμα και τα πολυτελή τσάγια είναι μια βιώσιμη απόλαυση. Σε μια προσθήκη σε αυτό το επιχείρημα, η έρευνα αναδεικνύει πως 2 στους 5 (38%) από αυτούς που έχουν μειώσει/περιορίσει την κατανάλωση αλκοόλ αναφέρουν τα χρήματα ως το λόγο μείωσής του.
Επιπλέον, οι μισοί (48%) από τους λάτρεις του τσαγιού μεταφέρουν αυτή τη συνήθεια και εκτός σπιτιού για να εξοικονομήσουν χρήματα, αφού παίρνουν μαζί τους το δικό τους τσάι (π.χ. σε θερμός).
Η συναισθηματική αναταραχή που προκάλεσε η πανδημία είναι επίσης ένας παράγοντας που έστρεψε τους Βρετανούς στο τσάι, με έξι στους δέκα (61%) συμμετέχοντες να πιστεύουν ότι η κατανάλωση τσαγιού είναι ένας καλός τρόπος να φτιάξει η διάθεσή τους.
Το ποσό που αναμένεται να ξοδέψουν οι Βρετανοί σε τσάι εκτιμάται στα 770 εκατ. ευρώ. Όσον αφορά στο τι τσάι προτιμούν οι Βρετανοί, το συνηθισμένο τσάι θα αντιπροσωπεύει το 53% των πωλήσεων, ακολουθούμενο από το τσάι με φρούτα και βότανα με λίγο λιγότερο από το ένα πέμπτο (18%). Το τσάι Specialty (10%) και το ντεκαφεϊνέ (9%) θα αντιπροσωπεύουν το ένα δέκατο των πωλήσεων αντίστοιχα.