Το χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ έργο ALAV, για αυτόνομα και ελαφρά αγροτικά οχήματα.
Τα βαριά γεωργικά μηχανήματα συμπιέζουν το έδαφος, υποβαθμίζοντας την ποιότητά του. Εάν το έδαφος συμπιέζεται, οι ρίζες των φυτών δυσκολεύονται να φτάσουν τα θρεπτικά συστατικά στα βαθύτερα στρώματα του εδάφους, γεγονός που επηρεάζει την ανάπτυξη των καλλιεργειών και ως εκ τούτου τις αποδόσεις.
Το υποστηριζόμενο από την ΕΕ έργο Autonomous Lightweight Agricultural Vehicle (ALAV) έχει βρει μια νέα λύση. Έχουν αναπτύξει ένα πλήρες, αρθρωτό σύστημα εργαλείων σχεδιασμού αγροτικών οχημάτων. Το κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σύστημα ανάρτησης διασφαλίζει ότι υπάρχει πάντα η μέγιστη επαφή με το έδαφος, ενώ ταυτόχρονα μειώνει σημαντικά την ποσότητα συμπίεσης.
Το σύστημα ALAV είναι αυτόνομο, πράγμα που σημαίνει ότι ο χειριστής είναι “εκτός εξίσωσης”, ώστε τα μηχανήματα να μπορούν να είναι μικρότερα και ελαφρύτερα, και, όπως στο παρελθόν, οι εργασίες μπορούν να διαχωριστούν. Επί του παρόντος, πολλές εργασίες πρέπει να εκτελούνται σε μία σειρά από αυτό που όπως περιγράφε ο Rienk Landstra, συνιδρυτής της AgXeed ως «τεράστιες εργοστασιακές μηχανές» απλώς και μόνο επειδή ένα άτομο χρειάζεται να κάνει μια ολόκληρη σειρά εργασιών που στη συνέχεια πιέζουν το έδαφος.
Η AgXeed ήθελε να φέρει την πραγματική αυτόνομη οδήγηση στη γεωργία – οχήματα εντελώς χωρίς οδηγό. Αυτό σημαίνει όχι μόνο τη δυνατότητα προγραμματισμού της πλήρους διαδρομής μπροστά, σε μια στιγμή που είναι βολική για τον αγρότη, αλλά και ότι αναγνωρίζονται όλα τα «μη προγραμματισμένα» εμπόδια και λαμβάνονται τα κατάλληλα αντίμετρα από την πλατφόρμα ALAV. «Η χρήση του συστήματός μας μπορεί να εξοικονομήσει στους αγρότες σημαντικό χρόνο, ο οποίος στη συνέχεια μπορεί να δαπανηθεί σε αυτό που κάνουν καλύτερα. να λάβει τις σωστές αποφάσεις για τη βελτιστοποίηση των αποδόσεων. Ο πλούτος των δεδομένων που συλλέγονται από τους αισθητήρες των μηχανών μας συμβάλλει επίσης σε αυτό», σημειώνει ο Landstra. Η εταιρεία διαθέτει μηχανήματα που τρέχουν από τη Βόρεια Αμερική έως την Αυστραλία, με την πλειοψηφία των ALAV να τρέχουν στην Ευρώπη.
Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ.