Στρατηγική επέκτασης και στην Ελληνική αγορά των προϊόντων Almito.
Διευρύνει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά η εταιρεία τροφίμων Almi Foods, ξεπερνώντας τα 1.500 σημεία διανομής πανελλαδικά, ως μέρος της στρατηγικής της να καταστεί ηγέτιδα στην κατηγορία της στην Ελλάδα.
Από το 1996, όταν και ιδρύθηκε η Almi Foods, στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, όπου διατηρεί μέχρι και σήμερα το σύνολο της παραγωγής της, οι εξαγωγές αποτελούσαν βασικό προσανατολισμό της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας το 97% των πωλήσεών της. Από τις αρχές του έτους, η εταιρεία υλοποιεί μια νέα στρατηγική, με στόχο το 20% των πωλήσεών της να αφορά την ελληνική αγορά, διατηρώντας παράλληλα και επεκτείνοντας τις συνεργασίες της στο εξωτερικό.
Η υλοποίηση της νέας της στρατηγικής πραγματοποιείται σε τρεις πυλώνες: σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market, τοποθέτηση των προϊόντων Almito πανελλαδικά μέσω δικτύων διανομής/χονδρεμπόριο στα τελικά σημεία ενδιαφέροντος και αναγνωρισιμότητα των Almito από τον καταναλωτή, όχι μόνο ως deli antipasti, αλλά ως καθημερινή γευστική εμπειρία.
Η AlmiFoods έχει ήδη προχωρήσει στη σύναψη συνεργασιών με τα supermarket ΑΒ Βασιλόπουλος, στα οποία βρίσκεται στα ράφια 450 καταστημάτων πανελλαδικά, με την αλυσίδα Μασούτης με 300 σημεία πώλησης, ΜΕΤΡΟ / MyMarket με 250 σημεία, με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός με περισσότερα από 100 σημεία, με τα καταστήματα του Θανόπουλου καθώς και με το e-fresh. Παράλληλα, συνεχίζει τη συνεργασία της με τα Κονταράτος Super Market Flora και ξεκίνησε με τον όμιλο Ελληνική Διατροφή SuperMarket Κεντρικής Ελλάδας, τις υπεραγορές Κρεάτων Ανδριόπουλος, τα supermarket Πάππου στην Ρόδο, καθώς και τα καταστήματα Μπαλάσκας,
Επιπλέον, τα προϊόντα Almito τοποθετήθηκαν και σε όλα τα καταστήματα ΟΚ MARKETS πανελλαδικά, την leading αλυσίδα Convenience Stores, στην οποία ο καταναλωτής πραγματοποιεί τις αγορές καθημερινών αναγκαίων προϊόντων.
Παράλληλα, υλοποιείται οργανωμένο προωθητικό πλάνο tailormade προωθητικών ενεργειών (φυλλάδια και instore) σε όλα τα σημεία Retail, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων εντός των καταστημάτων συνεργασίας και την δοκιμή/αναγνωρισιμότητα των προϊόντων Almito από τον καταναλωτή.
Το επόμενο διάστημα και εντός του πρώτου τρίμηνου του 2025, στοχεύει να προχωρήσει σε νέες συμφωνίες, για την τοποθέτηση των προϊόντων της στο σύνολο της ελληνικής retail αγοράς με πανελλαδική διανομή. Αυτό θα αποτελέσει βάση και για περαιτέρω επενδύσεις.
Αναφορικά με τη στρατηγική διανομής σε μεμονωμένα σημεία πώλησης, η AlmiFoods, έχει ξεκινήσει συνεργασίες με Δίκτυα διανομής/χονδρεμπόριο. Η AlmiFoods μαζί με τους συνεργάτες της ,προχωράει σε τοποθετήσεις των προιόντωνAlmito στα τελικά σημεία που είναι σημαντικά για την κατηγορία, δηλαδή παντοπωλεία, μανάβικα, κρεοπωλεία και delicatessen έχοντας ξεπεράσει τα 200 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια.
Η AlmiFoods, η οποία εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε πάνω από 30 χώρες, με βασικές αγορές την Γερμανία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Νότιο Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Ουκρανία, ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες τη σημαντική ενδυνάμωση των οικονομικών της στοιχείων, με αύξηση κατά 11% του κύκλου εργασιών της το 2023 (38,42 εκατ. ευρώ, έναντι 34,35 εκατ. ευρώ το 2022) και κατά 78% της μεικτής της κερδοφορίας (5,97 εκατ. ευρώ έναντι 3,34 εκατ. ευρώ το 2022). Η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση του τζίρου (κύκλου εργασιών) που θα αποτυπωθεί στα οικονομικά στοιχεία του 2024.
ΑΠΕ-ΜΠΕ