Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
20.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αναγνώριση προσώπου και σε σουπερμάρκετ;

ΑρχικήΝέαΑναγνώριση προσώπου και σε σουπερμάρκετ;
spot_img

Ποιες εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνολογία της αναγνώρισης προσώπου στα καταστήματά τους; Τι συμβαίνει με την προστασία προσωπικών δεδομένων;

Ποιος είπε ότι η αναγνώριση προσώπου χρησιμοποιείται μόνο από τις υπηρεσίες ασφάλειας; Πλέον η τεχνολογία είναι περισσότερο ευρέως διαθέσιμη, καθώς η Consumer NZ, ινστιτούτο που ασχολείται με ζητήματα προστασίας του καταναλωτή στη Νέα Ζηλανδία ανακάλυψε ότι 29 σούπερ μάρκετ της North Island Foodstuffs χρησιμοποιούσαν τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου (FRT) για να σαρώσουν τα πρόσωπα των αγοραστών.

Σύμφωνα με την Consumer, η εταιρεία Foodstuffs, στην οποία ανήκουν τα σούπερ μάρκετ Pak’nSave, New World και Four Square, χρησιμοποιούσε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου. Η εταιρεία δήλωσε πως χρησιμοποιούσε αυτό το μέσο για την πρόληψη εγκλημάτων στα καταστήματά τους και πως οι εικόνες δεν αποθηκεύονταν για πάνω από 5 ημέρες.

Η τεχνολογία FRT περιλαμβάνει την αναγνώριση ενός ατόμου με βάση την ανάλυση των χαρακτηριστικών του προσώπου του. Τα προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης εντοπίζουν και χαρτογραφούν τα χαρακτηριστικά του προσώπου για να δημιουργήσουν ένα αποτύπωμα προσώπου, το οποίο συγκρίνεται με εκείνα σε μια βάση δεδομένων για να βρεθεί μια πιθανή αντιστοίχιση.

Ο διευθύνων σύμβουλος καταναλωτών, Jon Duffy, δήλωσε ότι η Consumer αμφισβήτησε εάν η συλλογή δεδομένων των πελατών ήταν ανάλογη με τον κίνδυνο που προσπαθούσε να αντιμετωπίσει η Foodstuffs. Αναρωτήθηκε πόσο αποτελεσματική ήταν η διατήρηση δεδομένων για πέντε ημέρες στην πρόληψη του εγκλήματος, αναφέρει ο ιστότοπος RNZ. Σύμφωνα με την Consumer, η Foodstuffs ήταν η μόνη μεγάλη εταιρεία που χρησιμοποιούσε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου.

Το Γραφείο του Επιτρόπου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Νέας Ζηλανδίας εξέφρασε επίσης τις ανησυχίες του για τη χρήση της FRT σε σούπερ μάρκετ, καθώς υπάρχουν αμφιβολίες για τον τρόπο με τον οποίο καταχωρούνται αυτές οι πληροφορίες στο μητρώο, αλλά και για το πόσο διάστημα παραμένουν εκεί στην πραγματικότητα.

Η Foodstuffs έχει ανακοινώσει ότι η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου θα εφαρμόζεται πιλοτικά σύντομα σε περίπου 30 καταστήματα στο North Islandγια ένα πρώτο διάστημα έξι μηνών.

Για να υπερασπίσει την εφαρμογή της FRT, o διευθύνων σύμβουλος της Foodstuffs North Island, Chris Quin, δήλωσε ότι τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από την επιχείρηση έδειξαν ότι οι επαναλαμβανόμενοι παραβάτες ήταν υπεύθυνοι για μεγάλο ποσοστό σοβαρών παραβάσεων στα καταστήματα.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο