Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
17.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αναγνώριση προσώπου και σε σουπερμάρκετ;

ΑρχικήΝέαΑναγνώριση προσώπου και σε σουπερμάρκετ;
spot_img

Ποιες εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνολογία της αναγνώρισης προσώπου στα καταστήματά τους; Τι συμβαίνει με την προστασία προσωπικών δεδομένων;

Ποιος είπε ότι η αναγνώριση προσώπου χρησιμοποιείται μόνο από τις υπηρεσίες ασφάλειας; Πλέον η τεχνολογία είναι περισσότερο ευρέως διαθέσιμη, καθώς η Consumer NZ, ινστιτούτο που ασχολείται με ζητήματα προστασίας του καταναλωτή στη Νέα Ζηλανδία ανακάλυψε ότι 29 σούπερ μάρκετ της North Island Foodstuffs χρησιμοποιούσαν τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου (FRT) για να σαρώσουν τα πρόσωπα των αγοραστών.

Σύμφωνα με την Consumer, η εταιρεία Foodstuffs, στην οποία ανήκουν τα σούπερ μάρκετ Pak’nSave, New World και Four Square, χρησιμοποιούσε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου. Η εταιρεία δήλωσε πως χρησιμοποιούσε αυτό το μέσο για την πρόληψη εγκλημάτων στα καταστήματά τους και πως οι εικόνες δεν αποθηκεύονταν για πάνω από 5 ημέρες.

Η τεχνολογία FRT περιλαμβάνει την αναγνώριση ενός ατόμου με βάση την ανάλυση των χαρακτηριστικών του προσώπου του. Τα προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης εντοπίζουν και χαρτογραφούν τα χαρακτηριστικά του προσώπου για να δημιουργήσουν ένα αποτύπωμα προσώπου, το οποίο συγκρίνεται με εκείνα σε μια βάση δεδομένων για να βρεθεί μια πιθανή αντιστοίχιση.

Ο διευθύνων σύμβουλος καταναλωτών, Jon Duffy, δήλωσε ότι η Consumer αμφισβήτησε εάν η συλλογή δεδομένων των πελατών ήταν ανάλογη με τον κίνδυνο που προσπαθούσε να αντιμετωπίσει η Foodstuffs. Αναρωτήθηκε πόσο αποτελεσματική ήταν η διατήρηση δεδομένων για πέντε ημέρες στην πρόληψη του εγκλήματος, αναφέρει ο ιστότοπος RNZ. Σύμφωνα με την Consumer, η Foodstuffs ήταν η μόνη μεγάλη εταιρεία που χρησιμοποιούσε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου.

Το Γραφείο του Επιτρόπου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Νέας Ζηλανδίας εξέφρασε επίσης τις ανησυχίες του για τη χρήση της FRT σε σούπερ μάρκετ, καθώς υπάρχουν αμφιβολίες για τον τρόπο με τον οποίο καταχωρούνται αυτές οι πληροφορίες στο μητρώο, αλλά και για το πόσο διάστημα παραμένουν εκεί στην πραγματικότητα.

Η Foodstuffs έχει ανακοινώσει ότι η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου θα εφαρμόζεται πιλοτικά σύντομα σε περίπου 30 καταστήματα στο North Islandγια ένα πρώτο διάστημα έξι μηνών.

Για να υπερασπίσει την εφαρμογή της FRT, o διευθύνων σύμβουλος της Foodstuffs North Island, Chris Quin, δήλωσε ότι τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από την επιχείρηση έδειξαν ότι οι επαναλαμβανόμενοι παραβάτες ήταν υπεύθυνοι για μεγάλο ποσοστό σοβαρών παραβάσεων στα καταστήματα.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η Οδύσσεια μίας μικρής ελληνικής επιχείρησης από την αγκύλωση των Εθνικών αρχών – Του Δημήτρη Γεωργαντέλη

Το ''παιχνίδι'' με την τεράστια διαφορά στο ανώτατο επιτρεπτό όριο της κουμαρίνης σε παραδοσιακά και μη κουλουράκια κανέλας!

Ηλεκτρονικό τσιγάρο: Κίνδυνος έκθεσης των εφήβων σε τοξικό μόλυβδο και ουράνιο σύμφωνα με μελέτη

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη εφαρμογής κανονισμών και προσπαθειών πρόληψης με πρωταρχικό στόχο τους εφήβους.

Ποια τρόφιμα έχουν τα περισσότερα βαρέα μέταλλα και ποια χώρα μας “στέλνει” τα πιο πολλά

Συγκριτική μελέτη μεταξύ των έξι κορυφαίων βαρέων μετάλλων που εμπλέκονται στις κοινοποιήσεις RASFF της ΕΕ από το 2000 έως τος 2022.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα