Η McDonald’s αναγκάστηκε να ζητήσει δημόσια συγγνώμη όταν ο Luke Ocana «σχεδόν πνίγηκε» από ένα «τεράστιο» κομμάτι πλαστικής μεμβράνης που βρέθηκε σε παγωτό McFlurry. Η αλυσίδα δεσμεύτηκε να πραγματοποιήσει «διεξοδική έρευνα» για να βρει τι έφταιξε.
«Κόντεψα να πνιγώ, έπρεπε να τη φτύσω, δεν ξέρω πώς στο καλό βρέθηκε εκεί ένα τεράστιο κομμάτι πλαστικής μεμβράνης», δήλωσε ο ίδιος.
Με τη σειρά του εκπρόσωπος της McDonald’s δήλωσε:
«Η ασφάλεια των τροφίμων είναι υψίστης σημασίας για εμάς. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στον ποιοτικό έλεγχο, ακολουθώντας αυστηρά πρότυπα, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν ατέλειες, και σε αυτήν την περίπτωση, φαίνεται ότι δεν τηρήσαμε τα εν λόγω πρότυπα.
Λυπούμαστε που πληροφορηθήκαμε για την εμπειρία του πελάτη μας και η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας έχει έρθει σε επικοινωνία μαζί του για να βοηθήσει στην εξεύρεση λύσης. Ζητήσαμε επίσης να επιστραφεί το αντικείμενο, προκειμένου να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε διεξοδική έρευνα».
Βέβαια, το συγκεκριμένο περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε ένα ήδη αρνητικό κλίμα απέναντι στο εν λόγω εστιατόριο της αλυσίδας, το οποίο βρίσκεται στο Brighton και τον περασμένο Σεπτέμβριο χαρακτηρίστηκε «ως το χειρότερο» ολόκληρης της πόλης, αποσπώντας 22 κριτικές ενός μόλις αστεριού.
Κριτικές στο Tripadvisor κάνουν λόγο για «φρικτό γρήγορο φαγητό», ενώ ένας εξαγριωμένος πελάτης μετονόμασε την αλυσίδα σε «McRubbish», λέγοντας ότι του έδωσαν μόνο δύο μπέργκερ, ενώ είχε παραγγείλει τρία.
Το εστιατόριο έλαβε συνολική βαθμολογία 2,5 αστέρων από συνολικά 40 κριτικές, με μόλις επτά εκ των οποίων να το χαρακτηρίζουν «εξαιρετικό».
Τέλος, ένας δυσαρεστημένος πελάτης έγραψε πως «πραγματικά δεν ήθελα να έρθω εδώ, αλλά παντού γινόταν χαμός. Το cheeseburger που πήρα ήταν άγευστο, οι πατάτες φρικτές, ενώ ακόμα και η εξυπηρέτηση δεν ήταν καλή».
Πηγή: theargus.co.uk