Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Bobagate: Γιατί ηθοποιός της Marvel τα έχει βάλει με το εμβληματικό ποτό της Ταϊβάν

ΑρχικήΝέαBobagate: Γιατί ηθοποιός της Marvel τα έχει βάλει με το εμβληματικό ποτό της Ταϊβάν
spot_img

Μια καναδική εταιρεία τσαγιού boba ζήτησε συγγνώμη από τον ηθοποιό της Marvel Simu Liu.

Στην τελευταία εξέλιξη μιας συνεχιζόμενης συζήτησης σχετικά με τη λεπτή γραμμή μεταξύ των παγκοσμίως δημοφιλών τροφίμων «σύντηξης» και της πολιτιστικής οικειοποίησης, ο ηθοποιός Simu Liu της Marvel κατηγόρησε την εταιρεία Bobba που φτιάχνει τσάι Boba για αναισθησία, προκαλώντας ένα κίνημα που ονομάστηκε «bobagate».

Ήταν μεταξύ μιας ομάδας κριτών για την εκπομπή Dragons’ Den του CBC του Καναδά. Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου που προβλήθηκε πρόσφατα, υποστήριξε ότι η αναστάτωση της αγοράς του τσαγιού bubble με τη μετατροπή του σε μια «βολική και πιο υγιεινή» εμπειρία ήταν ανησυχητική.

«Υπάρχει ένα ζήτημα του να παίρνεις κάτι που είναι πολύ έντονα ασιατικό στην ταυτότητά του και να το «κάνεις καλύτερο», με το οποίο έχω πρόβλημα», πρόσθεσε, σύμφωνα με το BBC.

Η εταιρεία ζήτησε έκτοτε συγγνώμη στο Instagram, σημειώνοντας ότι δεν είχε πρόθεση να μη σεβαστεί την κοινότητα που δημιούργησε και έκανε δημοφιλή την boba.

«Ο Simu Liu έθεσε πολύ έγκυρα σημεία σχετικά με την πολιτιστική οικειοποίηση και καλωσορίζουμε αυτή την ευκαιρία μάθησης», ανέφερε η Bobba σε ανακοίνωσή της. Επιπλέον, η εταιρεία δήλωσε ότι οι Ταϊβανέζοι συνεργάτες της συμμετείχαν στην ανάπτυξη του εν λόγω προϊόντος, προσθέτοντας ότι δεν είχε πρόθεση να υπονοήσει ότι το προϊόν τους ήταν «πιο υγιεινό από το παραδοσιακό τσάι φούσκας», αλλά ήθελε να το αποκαλέσει πιο υγιεινό από άλλα έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα που βρίσκονται στη λιανική.

«Θα επανεκτιμήσουμε τις στρατηγικές μάρκετινγκ και συσκευασίας για να διασφαλίσουμε ότι αντικατοπτρίζουν μια σεβαστή και ακριβή αναπαράσταση της εταιρικής μας σχέσης με την Ταϊβάν και των πολιτιστικών ριζών του τσαγιού φούσκας», δήλωσε η Bobba.

Έκτοτε, οι χρήστες έχουν καταφύγει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πάρουν θέση στη διαμάχη για το bobagate, με πολλούς να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες για να υποτιμήσουν την εταιρεία ποτών.

Ο Liu απευθύνθηκε επίσης στο TikTok για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες, εξηγώντας ότι το θέμα έφερε μια παραγωγική συζήτηση γύρω από την πολιτιστική οικειοποίηση, ωστόσο, υποστήριξε επίσης ότι η εταιρεία ποτών ήρθε στην εκπομπή «με καλή πίστη» και ότι δεν αξίζουν όλη την κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Θέλω να πω ότι το θέμα έχει λήξει και δεν είναι ποτέ εντάξει να διατυπώνεις απειλές, να εκφοβίζεις και να παρενοχλείς στο διαδίκτυο», δήλωσε ο Liu στο βίντεο.

Η επιχειρηματίας και συνάδελφος στο πάνελ του Dragons’ Den Manjit Minhas συμφώνησε αρχικά να επενδύσει στην Bobba, σημειώνοντας ότι «μπορεί να υπάρξει μια νέα προσέγγιση. Δεν χρειάζεται όλα να είναι παραδοσιακά», ενώ βρισκόταν στην εκπομπή, ωστόσο, έκτοτε ανακοίνωσε στο Instagram ότι δεν θα επενδύσει πλέον στην εταιρεία.

Στην Ταϊβάν, πολλοί ντόπιοι λάτρεις της boba δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τη διαμάχη. Ένας πρώην εργαζόμενος σε κατάστημα τσαγιού boba στην Ταϊβάν δήλωσε ως απάντηση στον ισχυρισμό: «Δεν νομίζω ότι είναι μεγάλο θέμα ότι πήραν το τσάι boba και του πρόσθεσαν τη δική τους εκδοχή».

Ωστόσο, η Ταϊβανέζα-Αμερικανίδα δημοσιογράφος Κλαρίσα Γουέι πλαισίωσε το θέμα. Σημείωσε ότι οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πηγάζουν από μια πολιτιστική ταυτότητα που μοιράζονται οι κοινότητες της ασιατικής διασποράς.

«Το τσάι με φούσκες είναι ένα πολύ αγαπητό σύμβολο για μεγάλο μέρος της διασποράς και έχει γίνει σύμβολο του τι σημαίνει να είσαι Ασιάτης-Αμερικανός και Ασιάτης-Καναδός».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο