Και οι 5 προϊοντικές σειρές που λάνσαρε η Agrino από το 2019 μέχρι σήμερα κέρδισαν βραβείο στο διαγωνισμό Packaging Awards.
Στη φετινή διοργάνωση των Packaging Awards η εταιρία κατέκτησε το Gold Award για τα Agrino Quick Deli, μια σειρά θρεπτικών έτοιμων γευμάτων, στην κατηγορία “Graphic Design Innovation” και το Silver Award για τα Agrino Greek Gourmet, μια σειρά ημιέτοιμων γευμάτων με ρύζι και μοναδικά ελληνικά συστατικά, στην κατηγορία “Marketing in a New International Market”.
Το 2019 κέρδισε το πρώτο της βραβείο με το Gold Award στην κατηγορία “Food” για το συνολικό branding και τον σχεδιασμό των συσκευασιών της σειράς Ρυζογκοφρετών Agrino.
Ξανακέρδισε το Gold Award στο “Food” το 2020 για το branding και τις συσκευασίες των Οσπρίων Agrino.
Ακολούθησε το Silver Award το 2022 πάλι στην κατηγορία “Food”, αυτή τη φορά για το branding και τις συσκευασίες των Mini ρυζογκοφρετών Agrino.
Συνεχίζεται λοιπόν η παράδοση, που βρίσκεται στο DNA της εταιρίας και ξεκίνησε πριν από σχεδόν 70 χρόνια, αυτή της πρωτοποριακής σχεδίασης και της καινοτομίας στις συσκευασίες AGRINO τόσο σε επίπεδο δημιουργικού όσο και σε υλικά και μορφή της συσκευασίας.
Ο Άγις Πιστιόλας, μέλος ΔΣ της Agrino και επικεφαλής των τμημάτων Marketing & Εξαγωγών ανέφερε στην εκδήλωση:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επιβραβεύεται από τους ειδικότερους στο χώρο η διαρκής επιδίωξη της Ελληνικής Agrino για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
H ψήφος των μελών όλων των Επιτροπών της τελευταίας 5ετίας συμπίπτει, καθόλου τυχαία, με εκείνη των καταναλωτών, που εκτιμούν τη δυναμική παρουσία όλων των νέων μας λανσαρισμάτων στο ράφι του Λιανεμπορίου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας σε αυτή την δημιουργική διαδρομή, την MILK Branding Professionals, το studio Δρακόπουλος και την food stylist Tina Webb για την άψογη συνεργασία».
Λίγα λόγια για την Agrino:
Με ιστορία που ξεκινά στο Αγρίνιο στη Δυτική Ελλάδα το 1955, η AGRINO αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην Ελληνική αγορά, η οποία προσφέρει Ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με διαρκή ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των Ελλήνων καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980, ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε πάνω από 30 χώρες. Η σταθερά κορυφαία Ποιότητα και η έμφαση στην Καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.