Με το προϊόν “ναυαρχίδα” ελαιοπουλάκι.
Συνεχίζοντας δυναμικά την εξαγωγική της δράση, η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ θα συμμετέχει και φέτος στην 37η Anuga, την κορυφαία διεθνή εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών στον κόσμο, που θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 11 Οκτωβρίου 2023, στο Εκθεσιακό Κέντρο της Κολωνίας.
Κύριο θέμα της φετινής έκθεσης θα είναι η βιώσιμη ανάπτυξη και η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ που έχει θέσει ως στρατηγικό της στόχο τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος, θα έχει την ευκαιρία να ενημερώσει τους διεθνείς επισκέπτες για τις δράσεις που αναλαμβάνει προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά και να τους μυήσει στην απόλυτη γευστική εμπειρία που προσφέρει το Ελαιοπουλάκι, το οποίο ήδη εξάγεται με επιτυχία σε περισσότερες από 10 χώρες.
Το περίπτερο της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ θα βρίσκεται στο HALL 9.1 STAND E014.
Λίγα λόγια για την Αγγελάκης Α.Ε.
Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ έχει πλέον συμπληρώσει 60 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της πτηνοτροφίας, παραμένοντας πιστή στις ίδιες αξίες και αρχές που είχαν ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη όταν δημιούργησαν, το 1962, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα. Σήμερα, με αφοσίωση, μεράκι και συνέπεια, η επιχείρηση αυτή έχει εξελιχθεί σε μια καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου, με έδρα τον Πούρνο Ευβοίας, που προσφέρει άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, αποτελώντας έναν σταθερό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής και εθνικής οικονομίας.
Τα ηνία της επιχείρησης έχει πλέον αναλάβει η νέα γενιά της οικογένειας Αγγελάκη, ο Θάνος και ο Ταξιάρχης, συνεχίζοντας αναλλοίωτη τη φιλοσοφία μιας παραδοσιακής οικογενειακής επιχείρησης. Σταθερή επιδίωξη όλα αυτά τα χρόνια είναι η ανάπτυξη και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες. Παράλληλα, μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ είναι η αειφόρος ανάπτυξη, με στόχο να καταφέρει να γίνει, σε βάθος δεκαετίας, μια ανθρακικά ουδέτερη πτηνοτροφική εταιρεία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, μένει σταθερός στο όραμά του: η ποιότητα να μην θυσιάζεται ποτέ στον βωμό της ποσότητας, με τα προϊόντα της εταιρείας να παραμένουν κορυφαία σε γεύση και διατροφική αξία και να μη θυμίζουν σε τίποτα τυποποιημένα προϊόντα χωρίς φαντασία.