Σάββατο, 11 Μαΐου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Διαδικτυακές αγορές τροφίμων: Ανασκόπηση των πρακτικών μάρκετινγκ

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΔιαδικτυακές αγορές τροφίμων: Ανασκόπηση των πρακτικών μάρκετινγκ
spot_img

Τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος διαδικτυακών αγορών που μπορεί να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τις αγορές τροφίμων μέσω οnline παραγγελιών.

Επιστημονική ανασκόπηση από Αμερικάνους ερευνητές, μελέτησε πως οι στρατηγικές μάρκετινγκ τροφίμων που χρησιμοποιούνται σε διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών παντοπωλείου επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών τροφίμων και τις αγορές τους.  

Τα ευρήματα από τη βιβλιογραφία που επικεντρώθηκαν στην τιμολόγηση και τη γκάμα προϊόντων δείχνουν τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος διαδικτυακών αγορών που μπορεί να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τις αγορές τροφίμων μέσω On line παραγγελιών.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι τιμές επηρεάζουν τις διαδικτυακές αγορές εφόσον οι καταναλωτές αντιληφθούν πως οι Online αγορές έχουν αυξημένο κόστος. Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης και η ποικιλία των προϊόντων που πωλούνται μέσω διαδικτύου. Για τους καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα παίζει ρόλο και το πόσο φρέσκα είναι τα τρόφιμα που πωλούνται μέσω διαδικτύου τα οποία δεν μπορούν να ελέγξουν αγγίζοντα τας. Αντ’ αυτού διαβάζουν κριτικές και αξιολογήσεις άλλων πελάτων.

Δύο έγγραφα στη μελέτη ανασκόπησης έδειξαν πως οι λιανοπωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις θετικές αξιολογήσεις και κριτικές προϊόντων για τη χρέωση υψηλότερων τιμών για ευπαθή προϊόντα στο διαδίκτυο σε σχέση με τα προϊόντα που πωλούνται από το φυσικό κατάστημα.

Άλλα συμπεράσματα της μελέτης

  • Οι πωλήσεις φρέσκων προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, κρέας θαλασσινά) μέσω διαδικτύου είναι χαμηλές.
  • Παροχή συνταγών και λίστας συστατικών διευκολύνουν τις ηλεκτρονικές αγορές
  • Η διατροφική επισήμανση αποτελεί μία πολλά υποσχόμενη παρέμβαση μάρκετινγκ για τέτοιου είδους αγορές.
  • Τα επίπεδα λίπους, ζάχαρης και νατρίου του προϊόντος δεν επηρεάζουν τις διαδικτυακές πωλήσεις παντοπωλείων.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής και οι παραπλανητικές ετικέτες τροφίμων

Τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας.

Μαζική τροφική δηλητηρίαση στην Ηλεία – 37 άνθρωποι μεταφέρθηκαν στο κέντρο υγείας

Τα θύματα έφαγαν βραστό κρέας και γλυκά σε πανηγύρι του Αγίου Γεωργίου.

Έχετε φριτέζα αέρα; Νέα μελέτη λέει ότι είναι χειρότερη από το τηγάνι!

Εκπομπές σωματιδίων και πτητικές οργανικές ενώσεις που παράγονται από οικιακή φριτέζα αέρα.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα