Η ανάρτηση που σόκαρε και έδωσε 1.200 likes.
Kαι ενώ κανονικά οι αναρτήσεις στο Facebook της αλυσίδας σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος που διαφημίζει προϊόντα και προσφορές κυμαίνονται από 20 έως 500 likes το πολύ, η χθεσινή ανάρτηση κυριολεκτικά τα έσπασε!
Με 1.200 Likes 244 σχόλια και 82 κοινοποιήσεις, η ανάρτηση που πολλοί αναρωτιούνται τι να σημαίνει και άλλους να την χαρακτηρίζουν “τρολιά” ευχαριστεί την αλυσίδα Lidl Ελλάς για τις αγορές της.
«Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό! Γι αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ τι 6ευρές επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες καθημερινά. Καλώς ήρθες και καλά ψώνια.
ΑΒ Βασιλόπουλος»…
Η ανάρτηση είναι απάντηση στους ισχυρισμούς της διαφημιστικής καμπάνιας της Lidl όπου η αλυσίδα εμφανίζεται να είναι φθηνότερη στο καλάθι των 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με την ΑΒ Βασιλόπουλος και τον Σκλαβενίτη, τις οποίες παρουσιάζει σαν Σούπερ Μάρκετ Α και Σούπερ Μάρκετ Β, ωστόσο στις αποδείξεις εμφανίζει ξεκάθαρα την επωνυμία των 2 προαναφερθέντων αλυσίδων. H αλυσίδα Σκλαβενίτης πάντως άφησε το θέμα ασχολίαστο επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση από την οποία μάλλον κοιτάζει και απολαμβάνει… Ωστόσο από τις αποδείξεις που δημοσίευσε η lidl φαίνεται πως ο ΑΒ Βασιλόπουλος είναι πολύ πιο φθηνός από τον Σκλαβενίτη.