Ένας food stylist μοιράζεται τεχνικές που κάνουν το φαγητό να φαίνεται πιο ελκυστικό στις διαφημίσεις.
Αν αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί τα τρόφιμα φαίνονται στις διαφημίσεις τόσο τέλεια, η απάντηση είναι πως πίσω από κάθε διαφήμιση, πίσω από κάθε γύρισμα και λήψη βρίσκονται δεκάδες εξειδικευμένοι τεχνικοί και συνεργεία που εργάζονται νυχθημερόν με αποτέλεσμα όταν δεις την διαφήμιση πχ μιας σοκολάτας στην τηλεόραση να θες να τρέξεις στο κοντινότερο κατάστημα για να την αποκτήσεις και να την απολαύσεις… Σκοπός και στόχος των τηλεοπτικών προωθήσεων είναι να μην μπορείς να αντισταθείς. Και τα καταφέρνουν μια χαρά…
Το Food Unwrapped’s Supermarket Secrets, ένα βρετανικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, αποκάλυψε γιατί τρόφιμα, όπως προκατασκευασμένα γεύματα φαίνονται πιο νόστιμα στη συσκευασία τους από ό,τι στην πραγματική ζωή. Η παρουσιάστρια του προγράμματος, Kate Lally, έμαθε μέσα από την εκπομπή με καλεσμένο τον στυλίστα φαγητού, Rob Morris, τα κόλπα που μεταμορφώνουν τα συσκευασμένα τρόφιμα, τα αναδεικνύουν και τα κάνουν να φαίνονται καλύτερα στις διαφημίσεις από ότι στα ράφια των σουπερμάρκετ.
Ο Morris, όπως έγραψε το edinburghlive, πέρα από το πώς μπορεί να κάνει ένα απλό προπαρασκευασμένο φαγητό να φαίνεται λαχταριστό, εξήγησε ότι, ενώ τα σούπερ μάρκετ απαγορεύεται να κάνουν αλλαγές στην συνταγή της συσκευασίας για να έχουν καλύτερη εικόνα, επιτρέπεται να κάνουν προσαρμογές στο τελικό προϊόν.
Στη συνέχεια, ο Rob Morris, έφτιαξε προιόντα, όπως θα τα έφτιαχνε για μια διαφήμιση, εκμεταλλευόμενος τα υπάρχοντα συστατικά για να φαίνονται πιο ογκώδη και ελκυστικά. Εξήγησε ότι, ενώ το προϊόν που φωτογραφίζεται πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που υπάρχει μέσα, άλλα κομμάτια φαγητού στην εικόνα δεν χρειάζεται να είναι καν αληθινά, όπως για παράδειγμα μια μηλόπιτα μπορεί να φωτογραφηθεί δίπλα σε ένα ψεύτικο λαχταριστό παγωτό.
Άλλο ένα χαρακτηριστικό τρικ είναι να «πειράζει» κανείς τα υπάρχοντα υλικά για να αποκτήσουν άλλη όψη και υφή, όπως είναι, για παράδειγμα, το βούτηγμα ενός τυριού μπέργκερ, σε ζεστό νερό για να φαίνεται πιο λιωμένο και “ζουμερό”. Επίσης σε μία συσκευασμένη φασολάδα της Τοσκάνης για να φαίνεται πιο νόστιμη, τοποθετεί περισσότερα από τα φασόλια σε ορατή θέση στο πάνω μέρος του πιάτου, για να φαίνεται πιο πλούσια.
«Αυτό που βλέπουμε είναι ακριβώς αυτό που υπάρχει μέσα στο συσκευασμένο φαγητό, αλλά αφιερώνουμε πολύ χρόνο για να το κάνουμε να φαίνεται όμορφο» λέει ο Morris ο οποίος για να κάνει τα μπιφτέκια να φαίνονται μεγαλύτερα τα τοποθετεί πάνω σε μία μικρή σανίδα κοπής προσθέτοντας ταυτόχρονα λίγο λάδι για να φαίνεται φρεσκοψημένο.