Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
18.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αγωγή 5 εκατ. κατά δημοφιλούς αναψυκτικού: Γιατί οι υποψιασμένοι καταναλωτές αμφισβητούν τη βιομηχανία “υγιεινών” ποτών;

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΑγωγή 5 εκατ. κατά δημοφιλούς αναψυκτικού: Γιατί οι υποψιασμένοι καταναλωτές αμφισβητούν τη βιομηχανία "υγιεινών" ποτών;
spot_img

Η Poppi αντιμετωπίζει ομαδική αγωγή για ψευδείς ισχυρισμούς και βιομηχανία πρεβιοτικών ποτών γενική αμφισβήτηση.

Η εταιρεία αναψυκτικών Poppi διαφημίζει τα ποτά της ως “υγιεινά για το έντερο”, ένα σλόγκαν που έκτοτε έχει αφαιρέσει από τον ιστότοπό της, καθώς αντιμετωπίζει ομαδική αγωγή 5 εκατομμυρίων δολαρίων από ενάγοντες που ισχυρίζονται ότι “πρόκειται απλώς για ζαχαρούχο νερό”.

Πιο συγκεκριμένα, η Top Class Actions αναφέρει ότι οι ενάγοντες ισχυρίζεται ότι τα ποτά Poppi διαφημίζονται ψευδώς ως καλά για την υγεία του εντέρου των καταναλωτών, ενώ στην πραγματικότητα περιέχουν ελάχιστα πρεβιοτικά και πάρα πολλή ζάχαρη.

Οι πωλήσεις του δημοφιλούς αναψυκτικού ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια δολάρια χάρη, εν μέρει, στη διανομή σε περισσότερα από 120 καταστήματα λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ και η επιτυχία του αντανακλά το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών που θέλουν να ενσωματώσουν την ολιστική υγεία στη διατροφή τους μέσω των τροφίμων και των ποτών.

Η πρόσφατη αγωγή έχει κάνει τους καταναλωτές και τις εταιρείες να αναρωτιούνται τι ακριβώς κάνει ένα προϊόν “υγιεινό για το έντερο” και πότε είναι σωστό να επισημαίνεται ένα προϊόν με τέτοιες λέξεις. Αποδεικνύεται ότι είναι περίπλοκο.

Ορισμός της έννοιας “υγιεινό έντερο”

Ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) απαιτεί τη σαφή επισήμανση και την αποφυγή παραπλανητικών ισχυρισμών για τα προϊόντα που βασίζονται σε συμπληρώματα διατροφής.

Η Dr. Kelly Swanson, Διευθύντρια του Τμήματος Διατροφικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις, είναι συγγραφέας μιας μελέτης που διαπίστωσε ότι 7,5 γραμμάρια ινουλίνης αγαύης, ένα δημοφιλές συστατικό σε αυτού του είδους τα αναψυκτικά και τα νερά, μπορεί να μαλακώσει τα κόπρανα ή να αυξήσει τον αριθμό των κινήσεων του εντέρου που έχει ένα άτομο κάθε εβδομάδα.

Ωστόσο, πολλά από αυτά τα ποτά, συμπεριλαμβανομένου του Poppi, έχουν λιγότερα από αυτά, φτάνοντας περίπου τα 2 γραμμάρια. Αυτή η μελέτη και άλλες γίνονται σημαντικά πρότυπα σε αυτή τη δίκη, αλλά και στη ρύθμιση των πρεβιοτικών ποτών γενικότερα.

Οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών

Οι εταιρείες που ελπίζουν να επιτύχουν στην αγορά των πρεβιοτικών ποτών θα πρέπει να ακολουθούν κατευθυντήριες γραμμές για να εδραιώσουν την αξιοπιστία τους στους καταναλωτές, σύμφωνα με τον Ben Goodwin, συνιδρυτή, διευθύνοντα σύμβουλο και παρασκευαστή της OLIPOP.

«Η OLIPOP ιδρύθηκε με τη δέσμευση να θέσει υψηλά πρότυπα στα λειτουργικά αναψυκτικά. Κάθε κουτάκι πληροί τις απαιτήσεις του FDA για μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και περιέχει τρεις πηγές φυτικών ινών: Ρίζα μανιόκας, αγκινάρα Ιερουσαλήμ και ρίζα κιχωρίου».

Ο Goodwin πρόσθεσε ότι η εταιρεία έχει ολοκληρώσει έρευνα τρίτων in-vitro στο Πανεπιστήμιο Purdue, η οποία δείχνει ότι το μείγμα πρεβιοτικών ινών τους ωφελεί πολλαπλά μέτρα που σχετίζονται με την υγεία του εντέρου.

«Είμαστε επίσης η πρώτη εταιρεία ποτών που κέρδισε την πιστοποίηση NutraStrong Prebiotic-Verified Product Certification, η οποία επικυρώνει ανεξάρτητα την ποσότητα και τη δραστικότητα των πρεβιοτικών, καθώς και τα δεδομένα αποτελεσματικότητας και σταθερότητας των πρεβιοτικών».

Νομισματοποίηση των “υγιεινών” αναψυκτικών

«Οι καταναλωτές είναι πιο έξυπνοι από ποτέ και αναζητούν την ευκολία, οπότε ένα ποτό για το δρόμο που έχει καλή γεύση και είναι υγιεινό σε μια κατηγορία που καταλαβαίνουν, όπως τα αναψυκτικά, έχει νόημα», δήλωσε ο Richard Laver, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Lucky Beverage και της Kate Farms στη Σάντα Μπάρμπαρα της Καλιφόρνια.

«Ποιο είναι το καλύτερο μέρος για καινοτομία από το αναψυκτικό; Εκατομμύρια Αμερικανοί στα σχολεία και στα σημεία που τρώνε μεσημεριανό φαγητό φτάνουν στο ψυγείο και αν μπορούν να αρπάξουν ένα πιο υγιεινό αναψυκτικό με αρκετά προβιοτικά, τότε απλά θα το κάνουν».

Αλλά, είπε, οι εταιρείες δεν πρέπει να βασίζονται σε ένα μόνο διατροφικό χαρακτηριστικό. «Στις εταιρείες τροφίμων και ποτών που ξεκίνησα, ποτέ δεν στηρίχθηκα σε έναν ήρωα ή σε ένα μεμονωμένο συστατικό. Η συλλογή των συστατικών μου ήταν/είναι η μυστική σάλτσα».

Οι εταιρείες “υγιεινών” αναψυκτικών, συμφωνούν οι ειδικοί μας, θα πρέπει να δίνουν έμφαση στην πτυχή της αντικατάστασης αναψυκτικών και όχι να προβάλλουν ιατρικούς ισχυρισμούς.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βραβεία FEA 2024: Δείτε τους νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών

Το Video της τελετής απονομής των Βραβείων FEA 2024 και όλοι οι νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών.

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο