Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
19.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γιατί κόπηκε διαφήμιση αλκοολούχου ποτού – Η influencer δεν… ήξερε!

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΓιατί κόπηκε διαφήμιση αλκοολούχου ποτού - Η influencer δεν... ήξερε!
spot_img

Aπαγορεύτηκε η ανάρτηση μιας Βρετανίδας influencer στο Tik Tok, στην οποία διαφήμιζε ένα αλκοολούχο ποτό της επωνυμίας Whisp Drinks με «μόνο 63 θερμίδες ανά κουτάκι».

Η Rosie Breen είναι μια Βρετανίδα influencer, με 428.000 οπαδούς στο TikTok. Εξαιτίας της δημοτικότητάς της, είχε προχωρήσει σε μια συνεργασία με την επωνυμία Whisp Drinks  για τη διαφήμιση της σειράς αλκοολούχων ποτών της τον Φεβρουάριο. Σε ένα βίντεο με τίτλο «3 λόγοι που πίνω Whisp Alcohol», η Breen χορεύει με ένα κουτάκι σε κάθε χέρι. To βίντεο στη συνέχεια περιέχει λεζάντες με χαρακτηριστικά για το ποτό, όπως «έχουν μόνο 63 θερμίδες το κουτάκι», και «πράγματι σε μεθούν».

Αρνητικές αντιδράσεις για τη διαφήμιση

Ενώ ο σκοπός της δημοσίευσης ήταν να διαφημίσει τα αλκοολούχα ποτά της Whisp με έναν ευχάριστο τρόπο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάποιοι χρήστες θεώρησαν πως «εκθειάζει» την κατανάλωση αλκοόλ. Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) διερεύνησε εάν η διαφήμιση παραβίαζε τους κανονισμούς διαφήμισης για την παρουσίαση ατόμων που ήταν ή φαινόταν ότι ήταν κάτω των 25 ετών, όπως η Breen στην εν λόγω καμπάνια. Επιπρόσθετα, εκπρόσωπος της Αρχής δήλωσε πως η διαφήμιση αυτή δεν πρέπει να εμφανιστεί στην τρέχουσα μορφή της ξανά, εξαιτίας του ότι οι ισχυρισμοί για την χαμηλή περιεκτικότητά του σε θερμίδες και για το ότι μπορεί να μεθύσει κάποιον ενθαρρύνουν την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Η απάντηση της Breen

Η Whisp Drinks δήλωσε πως θα κατέβαζε τη δημοσίευση, προκειμένου να συμμορφωθεί πλήρως με τις αντιδράσεις, γράφει η Basingstoke Gazzette. Η ίδια η Breen, η οποία ήταν 24 κατά την περίοδο της δημοσίευσης, είπε ότι εκείνη την εποχή ήταν νέα στη συνεργασία με επωνυμίες και ότι δεν γνώριζε την ευαίσθητη φύση του μηνύματος και τους κανόνες διαφήμισης σχετικά με τους μη επιτρεπόμενους ισχυρισμούς ελέγχου βάρους για προϊόντα αλκοόλ. Ζήτησε συγγνώμη και είπε ότι η ανάρτηση αντικατοπτρίζει απλά τη γνώμη της για το ποτό. Ανέφερε, ακόμη, πως θα κατέβαζε τη δημοσίευση, διασφαλίζοντας ότι το μελλοντικό περιεχόμενο του προφίλ της θα συμμορφώνεται με τους κανόνες.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο