Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
18.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Από τη γενναιοδωρία των 3.000 δολαρίων στα δικαστήρια! 

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΑπό τη γενναιοδωρία των 3.000 δολαρίων στα δικαστήρια! 
spot_img

Πελάτης αφήνει σε σερβιτόρα φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων, αλλά ένα μήνα αργότερα αμφισβητεί τη συναλλαγή. Το εστιατόριο απαντά με αγωγή.

Κάτι από την παλιά Αμερικανική ταινία «Το φιλοδώρημα των 2 εκατομμμυρίων», με τον Νίκολας Κέιτζ και τη Μπρίτζετ Φόντα, αλλά με διαφορετική εξέλιξη, θυμίζει το περιστατικό που σημειώθηκε το καλοκαίρι που πέρασε στο εστιατόριο στην πόλη Σκράντον, της Πενσιλβάνια.

Πιο αναλυτικά, ένας πελάτης του Alfredo’s Pizza Cafe, αφού παράγγειλε και έφαγε μια πίτσα «Στρόμπολι» μόλις 13 δολαρίων, πλήρωσε με την πιστωτική του κάρτα, αφήνοντας στη σερβιτόρα φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων! Λίγο αργότερα, ωστόσο, αμφισβήτησε τη χρέωση και μέσω της εταιρείας που διαχειρίζεται την πιστωτική του κάρτα, την ακύρωσε και ανέκτησε το ποσό.  Τώρα όμως η πιτσαρία «απαντά» με αγωγή, διεκδικώντας το ποσό των 3000 δολαρίων, που αντιστοιχεί στο γενναιόδωρο φιλοδώρημα.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η σερβιτόρα, Marianna Lambert, ο ErickSmith παράγγειλε την πίτσα των 13 δολαρίων τον περασμένο Ιούλιο. Μόλις είδε το φιλοδώρημα, η σερβιτόρα εξέφρασε την απορία της για το ποσό, αλλά αυτός ισχυρίστηκε ότι η χειρονομία του ήταν μέρος μιας τάσης στα κοινωνικά δίκτυα που ονομάζεται «Tips for Jesus» (μεταφράζεται ως φιλοδωρήματα ή συμβουλές για τον Ιησού). Αυτό το “κίνημα” υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια και στο όνομά του έχουν γίνει διάφορες εντυπωσιακές κινήσεις από επωνύμους και μη.

Η Lambert φέρεται να είπε σε τοπικά ΜΜΕ τον Ιούλιο ότι η κίνηση του πελάτη της είχε προκαλέσει σόκ. «Δεν μπορούσα να το πιστέψω, το φιλοδώρημα σήμαινε πολλά για μένα γιατί όλοι περνούν δυσκολίες, πραγματικά άγγιξε την καρδιά μου», ανέφερε τότε, σύμφωνα με δημοσίευμα του patch.com.

Ωστόσο, η καλή αυτή πράξη δεν κράτησε πολύ. Πριν ένα μήνα, στο εστιατόριο έφτασε επιστολή από τον γενναιόδωρο πελάτη που αμφισβητούσε τη χρέωση. Αλλά, οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου είχαν ήδη πληρώσει με επιταγή στην τυχερή σερβιτόρα το ποσό του φιλοδωρήματος. Έχοντας λάβει την επιστολή “μετανοίας” του πελάτη με καθυστέρηση 45 ημερών αφότου έφαγε στο εστιατόριό τους, και, καθώς ο Smith δεν ανταποκρίθηκε στις εκκλήσεις του προσωπικού, η Alfredo’s Pizza κατέθεσε αγωγή στο αρμόδιο ειρηνοδικείο της κομητείας. Ο ισχυρισμός τους στην αγωγή είναι ότι είχαν την πεποίθηση πως ο πελάτης τους ήθελε να κάνε το καλό, είτε γιατί ικανοποιήθηκε από την εξυπηρέτηση της σερβιτόρας και του εστιατορίου, είτε στο όνομα του Ιησού που επικαλέστηκε.

Τελικά, η σερβιτόρα δεν είχε την ίδια τύχη με την πρωταγωνίστρια, η οποία μπορεί να μην κέρδισε τα λεφτά, αλλά κέρδισε την αγάπη. Αλλά, επειδή πολλές είναι οι περιπτώσεις που μεγάλα φιλοδωρήματα έχουν πράγματι εισπραχτεί από σερβιτόρους, ελπίζουμε η κοπέλα να είναι πιο τυχερή με κάποιον άλλο, πιο γενναιόδωρο (ή θρησκευόμενο) πελάτη.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα