Αγωγή κατά της Kellogg’s για παραπλανητικές πληροφορίες που αφορούσαν την ποσότητα φράουλας στα παγωμένα Pop-Tarts με φράουλα, απορρίφθηκε από ομοσπονδιακό δικαστή.
Ένας καταναλωτής από το Bronx της Νέας Υόρκης παραπονέθηκε για παραπλάνηση από την εταιρεία Kelogg’s πως τα παγωμένα Pop-Tarts της δείχνουν ότι περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα φράουλας από ότι στην πραγματικότητα, κάτι που οδήγησε σε αγωγή κατά της εταιρείας.
Ο ομοσπονδιακός δικαστής του Σικάγο, απέρριψε την πρόταση. Ανέφερε πως κανένας καταναλωτής δεν πρέπει να περιμένει ότι οι φράουλες θα είναι το κύριο συστατικό σε ένα προσυσκευασμένο προϊόν. «Κανένας λογικός καταναλωτής δεν θα έβλεπε ολόκληρη την ετικέτα του προϊόντος, διαβάζοντας τις λέξεις “Frosted Strawberry Pop-Tarts” δίπλα σε μια εικόνα τάρτας με επικάλυψη γλάσου και εύλογα θα περίμενε, ότι οι φρέσκες φράουλες θα ήταν το μοναδικό (βασικό) συστατικό του προϊόντος», δήλωσε ο Carter. έγραψε.
Να σημειωθεί πως η μήνυση ανέφερε σαν πειστήριο την εικόνα φράουλας που υπήρχε στο κουτί μπροστά από το προιόν, η οποία «δίνει την εντύπωση ότι περιέχει περισσότερες φράουλες από ό τι πράγματι περιέχει». Ο δικαστής, φυσικά, δήλωσε, πως αυτό δεν επαρκεί ως αποδεικτικό παραπλάνησης. Η μήνυση για ψευδή στοιχεία σε ετικέτα αποτελεί μια περίπτωση από τις πάρα πολλές που λαμβάνουν χώρα καθημερινά.