Η McDonald’s δήλωσε ότι το πείραμά της με τα μπιφτέκια φυτικής προέλευσης ήταν μια αποτυχία.
Κορυφαίο στέλεχος της McDonald’s δηλώνει ότι η αλυσίδα δεν σχεδιάζει να επαναφέρει φυτικές επιλογές, αφού η δοκιμή του μπιφτεκιού McPlant στο Σαν Φρανσίσκο και το Ντάλας απέτυχε.
«Δεν ήταν επιτυχής σε καμία από τις δύο αγορές», δήλωσε ο Joe Erlinger, πρόεδρος της McDonald’s στις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια του Global Food Forum της Wall Street Journal στο Σικάγο.
Οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν έρχονται στα McDonald’s αναζητώντας ένα μπέργκερ McPlant ή άλλες φυτικές πρωτεΐνες, πρόσθεσε ο Erlinger. Η αλυσίδα είχε προηγουμένως συνεργαστεί με την Beyond Meat για την παρασκευή μπιφτεκιών και νάγκετς McPlant.
Τα φυτικά προϊόντα είναι εκτός μενού προς το παρόν, αλλά ο Erlinger δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο οι σαλάτες να επιστρέψουν κάποια μέρα. Αυτό θα εξαρτηθεί από το αν υπάρχει ζήτηση από τους καταναλωτές.
«Αν ο κόσμος θέλει πραγματικά σαλάτες από τα McDonald’s, ευχαρίστως θα τις επαναφέρουμε», δήλωσε ο Erlinger. «Αλλά η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι δεν είναι αυτό που ζητάει ο καταναλωτής από τα McDonald’s». Αντίθετα, οι καταναλωτές αναζητούν τηγανητές πατάτες, προσφορές γεύματος αξίας 5 δολαρίων και ζεστά, φρέσκα σάντουιτς, πρόσθεσε.
Την Τρίτη, 25 Ιουνίου, η McDonald’s εγκαινίασε επίσημα το πακέτο των 5 δολαρίων, το οποίο αναμένεται να διαρκέσει περίπου τέσσερις εβδομάδες. Η προσφορά περιλαμβάνει την επιλογή ενός McChicken ή ενός McDouble, μικρές πατάτες και ένα μικρό ποτό, καθώς και ένα γεύμα McNugget τεσσάρων τεμαχίων.
Στον πόλεμο των φθηνών γευμάτων, η McDonald’s δεν βασίζεται μόνο στο πακέτο της για να κερδίσει πίσω τους καταναλωτές που παλεύουν με τον αυξημένο πληθωρισμό. Η αλυσίδα προσφέρει επίσης δωρεάν τηγανητές πατάτες κάθε Παρασκευή για το υπόλοιπο του 2024, εφόσον οι καταναλωτές ξοδέψουν τουλάχιστον 1 δολάριο χρησιμοποιώντας την εφαρμογή για κινητά.
Άλλοι κολοσσοί της εστίασης, όπως η Wendy’s, η Burger King και η Starbucks, έχουν επίσης ξεκινήσει τις δικές τους προσφορές για να επαναφέρουν τους πελάτες.
Εν τω μεταξύ, η McDonald’s δήλωσε ότι σχεδιάζει να επικεντρωθεί στο κοτόπουλο, καθώς η κατανάλωση πρωτεΐνης αυξάνει τη ζήτηση.
«Πουλάμε περισσότερο κοτόπουλο σήμερα ως εταιρεία από ό,τι μοσχαρίσιο κρέας», δήλωσε ο Erlinger, ο οποίος εργάστηκε ως διευθυντής σε ένα υποκατάστημα McDonald’s στο Σικάγο όταν ήταν 30 ετών. «Είμαστε έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε καλά αυτή την τάση και εκεί κάνουμε επενδύσεις».
Πηγή: