Έρευνα που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τα 90 χρόνια Mars ρώτησε 2000 Βρετανούς τα πάντα για τη σοκολάτα.
Από τη δημιουργία του σε ένα εργοστάσιο ζαχαροπλαστικής στο Slough το 1932 από τον Αμερικανό επιχειρηματία Forrest Edward Mars Sr, η σοκολάτα Mars έχει εξελιχθεί σήμερα σε μια παγκόσμιας εμβέλειας γλυκιά απόλαυση. Η εταιρεία αποφάσισε να γιορτάσει, λοιπόν, τα 90α γενέθλιά της με δύο τρόπους: φωτογραφίες και μια έρευνα.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από το αρχείο της εταιρείας της Mars στο Ηνωμένο Βασίελιο και περιέχει στιγμές από τότε που η κάθε μπάρα ήταν…χειροποίητη.
Όσον αφορά στην έρευνα, η Mars ρώτησε έρχονται 2.000 Βρετανούς ενήλικες για τους αγαπημένους τους συνδυασμούς, την άποψή τους για τις σοκολάτες Mars, αλλά και το πόσες σοκολάτες είχε καταναλώσει ο καθένας. Διαπιστώθηκε ότι, κατά μέσο όρο, ο καθένας καταναλώνει σχεδόν 10.000 σοκολάτες κατά τη διάρκεια της ζωής του.
Όλοι θυμούνται την πρώτη τους σοκολάτα
Όπως αναφέρει και σχετικό δημοσίευμα της Mirror, η μελέτη διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες (53%) από αυτούς που τρώνε σοκολάτα έχουν μια αγαπημένη μάρκα, με το 60% να υποστηρίζει ότι είναι η ίδια που είχαν ως παιδί. Είναι εντυπωσιακό, επίσης, πως οι συμμετέχοντες θυμούνται ακόμη και την πρώτη μπάρα που είχαν ποτέ. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι γευστικοί κάλυκες έχουν ωριμάσει με την ηλικία – καθώς στο 47% των λατρών της σοκολάτας προτιμούν τώρα πιο «ενήλικους» τύπους, όπως μαύρη ή vegan.
Η σοκολάτα γάλακτος στην πρώτη θέση
Όταν ρωτήθηκαν για το αγαπημένο τους είδος σοκολάτας, η γάλακτος κερδίζει γευστικά τα δύο τρίτα (67%) των ερωτηθέντων, με μόνο το 4% να επιλέγει λευκή, ενώ παράλληλα το ένα τέταρτο λέει ότι είναι λάτρης της πιο σκούρας γεύσης.
Ψυγείο ή εκτός;
Στη δημοσκόπηση δεν παρέλειψε να τεθεί και η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου: Σοκολάτα εντός ή εκτός ψυγείου; Οι μισοί από τους λάτρεις της σοκολάτας πιστεύουν ότι πρέπει να διατηρείται πάντα κρύα, ενώ το ένα τρίτο (34%) πιστεύει ότι είναι καλύτερο να φυλάσσεται αλλού.
Και τέλος, η απόλαυση μιας σοκολάτας μετά το σχολείο (37%) ή μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά (27%), είναι οι κορυφαίες αναμνήσεις που συνδέουν οι συμμετέχοντες με μια σοκολάτα!