Προώθηση των Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) προϊόντων της.
Η Κοινοπραξία Parmigiano Reggiano (Consorzio del Formaggio Parmigiano Reggiano) ξεκίνησε μια τριετή ολοκληρωμένη εκστρατεία που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) για την προώθηση του καθεστώτος Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ), σύμφωνα με το NewsFoodMagazine.
Η καμπάνια θα διαρκέσει από το 2023 έως το 2026 και απευθύνεται στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Ξεκίνησε για να εκπαιδεύσει και να εμπνεύσει τόσο το εμπορικό όσο και το καταναλωτικό κοινό σχετικά με το τυρί. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, θα υπάρχουν διαφημίσεις στην τηλεόρασης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και συνεργασίες με υψηλού προφίλ influencers καθώς και τον πρεσβευτή του brand Parmigiano Reggiano, Gennaro Contaldo.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε την υποστήριξη της ΕΕ στις συνεχείς προσπάθειές μας να εκπαιδεύσουμε το βρετανικό εμπόριο και το κοινό των καταναλωτών σχετικά με την αριστεία του Parmigiano Reggiano, εμπνέοντας τόσο επαγγελματίες σεφ όσο και οικιακούς μάγειρες για νέους τρόπους να απολαμβάνουν αυτό το απίστευτα ευέλικτο τυρί, το οποίο φέρει τέτοια εκπληκτική δεξιοτεχνία και η κληρονομιά μαζί του», δήλωσε ο πρόεδρος της Κοινοπραξίας Parmigiano Reggiano, Nicola Bertinelli.
Η Κοινοπραξία Parmigiano Reggiano τόνισε ότι «Η Ευρωπαϊκή Ένωση υποστηρίζει εκστρατείες που προωθούν γεωργικά προϊόντα υψηλής ποιότητας». Είπε ότι παράγει το τυρί της χρησιμοποιώντας τις ίδιες μεθόδους πολιτιστικής κληρονομιάς που «εμπιστεύονται στην παραγωγή της εδώ και αιώνες». Περιγράφοντας τι κάνει το τυρί αυτό τόσο μοναδικό, η εταιρεία είπε ότι το Parmigiano Reggiano που παράγεται σήμερα παράγεται «όπως ήταν σχεδόν πριν από 1.000 χρόνια», χρησιμοποιώντας τα ίδια τρία συστατικά, το γάλα, το αλάτι και την πυτιά.
Επιπλέον, είναι το μόνο τυρί που μπορεί νόμιμα να ονομάζεται «παρμεζάνα» και η τριετής συνεργασία μεταξύ της Κοινοπραξίας και της ΕΕ στοχεύει να ενισχύσει αυτό το μήνυμα.